مسابقات والیبال قهرمانی کشور؛ رقابت 31 تیم برای سه جام

تهران (پانا) - مسابقات والیبال قهرمانی کشور رده سنی جوانان پسر سال 1402 از 14 مرداد‌ با حضور 31 تیم در سه دسته آغاز می‌شود و به مدت 14 روز ادامه خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۳۸۸۳۳۶
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات والیبال قهرمانی کشور؛ رقابت 31 تیم برای سه جام

‌بر‌اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون والیبال، مسابقات قهرمانی کشور رده سنی جوانان زیر 20 سال با ورود تیم‌های دسته دوم به بجنورد در استان خراسان شمالی از روز جمعه 13 مرداد به صورت رسمی آغاز می‌شود و مسابقات این دسته با حضور هشت تیم به مدت هفت روز پیگیری خواهد شد.

رقابت‌های دسته یک (مازندران) نیز از 21 تا 27 مرداد و دسته سه (همدان) نیز از 14 تا 20 مرداد پیگیری خواهد شد که در شهر بهشهر این رقابت‌ها با حضور هشت تیم و در شهر همدان این تورنمنت با حضور 15 تیم برگزار می‌شود.

این مسابقات بر اساس آخرین قوانین فدراسیون جهانی والیبال برگزار می‌شود و هر تیم شامل 14 بازیکن به همراه سرمربی، کمک مربی و سرپرست جمعا 17 نفر خواهد بود.

مربیان باید حداقل دارای کارت مربیگری درجه یک باشند و شرط سنی بازیکنان از 11 دی‌ماه 1383 به بالا است (هر تیم می‌تواند حداکثر از 3 بازیکن با تاریخ تولد 11 دی ‌1382 تا 10 دی ماه 1383 استفاده کند.)

اصل شناسنامه عکسدار، کارت ملی بازیکنان و کادرفنی، اصل کارت مربیگری، عکس پرسنلی جدید تمامی اعضا تیم، مجوز فعالیت ورزشی از نیروی انتظامی، کارت بیمه ورزشی و گواهی اشتغال به تحصیل و رضایت‌نامه محضری پدر جهت بازیکنان زیر 18 سال مدارک مورد نیاز برای حضور اعضای تیم‌ها در این مسابقات است که از روز دوشنبه 26 تیر‌ تا 11 مرداد باید در سامانه ملی والیبال بارگذاری شود.

فهرست تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها و دسته‌های برگزاری مسابقات به قرار زیر است:

دسته یک: میزبان مازندران و با حضور تیم‌های البرز، تهران، گلستان، قزوین، آذربایجان غربی، خراسان رضوی و فارس

دسته دو: میزبان خراسان شمالی و با حضور تیم‌های کردستان، آذربایجان شرقی، لرستان، کرمانشاه، سمنان، توابع تهران و یزد

دسته سوم: میزبان همدان و با حضور تیم‌های اردبیل، زنجان، گیلان، قم، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، مرکزی، خراسان جنوبی، کرمان و اصفهان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار