رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور:

جامعه‌ای که معلم پویا داشته باشد جامعه‌ای زنده است

کرمان (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت جامعه‌ای که ملعم پویا داشته باشد، جامعه‌ای زنده و پویاست، اگر تیم دبیران، قوی و دارای اهدافی بلند باشد، می‌توان شاهد انگیزه و شادابی در دانش‌آموزان بود.

کد مطلب: ۱۳۸۷۸۰۷
لینک کوتاه کپی شد
جامعه‌ای که معلم پویا داشته باشد جامعه‌ای زنده است

حمید طریفی حسینی در مراسم افتتاح مسابقات قرآن، عترت و ورزش کارکنان آموزش و پرورش استثنایی سراسر کشور در بخش مردان در گلزار شهدای کرمان گفت: برگزاری مسابقات قرآنی، فرهنگی و ورزشی یکی از مهمترین عرصه‌ها و ابزارها برای رشد قابلیت‌ها و شایستگی‌های حرفه‌ای معلمان است.

وی افزود: معلم ستون و محور اصلی تحولات در آموزش و پرورش است، توجه همه‌جانبه به معلم در دستور کار آموزش و پرورش است، از مراحل جذب و گزینش تا استخدام و تمام تلاش این بوده که مسیر برای فعالیت‌های موثر فرهنگیان فراهم شود، در جامعه‌ای که معلمان توانمند و شاداب باشند مدارس شاداب و پویا می‌شود.

طریفی حسینی تاکید کرد: جامعه‌ای که ملعم پویا داشته باشد جامعه‌ای زنده و پویاست، اگر تیم دبیران ما تیم قوی و دارای اهدافی بلند باشد، می‌توانیم شاهد انگیزه و شادابی در دانش‌آموزان باشیم.

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور اظهار کرد: ما نیاز به معلمان چندساحتی داریم تا بتوانند تمامی برنامه‌ها را به بهترین وجه انجام دهند.

وی گفت: شما در یک کارگاه بزرگ آموزشی قرار دارید پس از این فرصت بهترین استفاده را ببرید و این مسابقات رقابت نیست، بلکه برای ایجاد رشد و بالندگی و کسب تجربه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار