معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

مدارس «حصه» به نیاز ویژه‌تری نیاز دارند

اصفهان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تاکید کرد مدارس «حصه» به نیاز ویژه‌تری نیاز دارند.

کد مطلب: ۱۳۸۷۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
مدارس «حصه» به  نیاز ویژه‌تری نیاز دارند

مهدی نم‌نبات معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در حضور دانش‌آموزان مدارس منطقه حصه اصفهان گفت: باید به مدارس آموزش فنی و حرفه‌ای و کار‌دانش توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی اظهار کرد: تمام تلاش‌های ما در راستای راحتی و پیشرفت دانش‌آموزان است و حتی میزی که در این جلسه وجود دارد ساخته دست همین دانش‌آموزان است که آینده سازان این مرز و بوم هستند.

نم‌نبات با اشاره به جلسه قبلی که با حضور دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول برگزار و به نیازهای آنان پرداخته شد، افزود: 5 هزار و 600 مدرسه در استان اصفهان داریم که تعداد این دانش‌آموزان به حدود یک میلیون نفر می‌رسد، اما مدارسی که در حصه وجود دارند به توجه ویژه‌تری نیاز دارند و هم اکنون گروه‌های جهادی در این مکان‌ها مستقر هستند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز یکی از پایه‌های رسیدگی به این مشکلات را مدیر مدرسه دانست و ادامه داد: مهمترین نظر، ایده‌های دانش‌آموزان است و این ساختارها و تغییرات بسته به نظر و رشته‌هایی است که آن‌ها انتخاب می‌کنند و انشاالله طی سال‌های پیش رو این تجهیزات پیشرفته‌تر شوند.

در ادامه معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به اردویی که برای دانش‌آموزان و فرهنگیان جهت سفر به مشهد مقدس فراهم شد اشاره کرد و گفت: شرایطی برای رفتن به اردو برای شما عزیزان فراهم شده است که طبق نظر دانش‌آموزان مکان اردو مشخص شد.

نم‌نبات در پایان از مدیر، معاونین و دانش آموزان تشکر کرد و قول پیگیری مسائل عنوان شده را داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار