رئیس سازمان تامین اجتماعی شهرستان خلیل آباد:

بیمه زنان خانه‌دار از برنامه‌های سازمان تامین اجتماعی است

خلیل آباد (پانا)- رئیس سازمان تامین اجتماعی شهرستان خلیل آباد گفت بیمه زنان خانه‌دار از برنامه‌های سازمان است که به رسیدگی بیشتر نیاز دارد.

کد مطلب: ۱۳۸۷۶۵۳
لینک کوتاه کپی شد
بیمه زنان خانه‌دار از برنامه‌های سازمان تامین اجتماعی است

مطیع ترشیزی، رئیس سازمان تامین اجتماعی شهرستان خلیل آباد به مناسبت هفته تامین اجتماعی در دیدار با فرماندار شهرستان گفت: ۶هزار و ۵۰نفر بیمه شده در شهرستان داریم که با تبعی آن به تعداد ۱۹هزار و ۴۴۰نفر میرسد.

وی گفت: ماهیانه بیش از ۳۰میلیارد ریال برای مستمر بگیران شهرستان خلیل آباد پرداخت می شود. تعداد ۲۸نفر در شهرستان بیمه بیکاری نیز دریافت می کنند.

مطیع از پرداخت ۷۸۰میلیون تومان تسهیلات به بازنشستگان درسال قبل خبر داد و اظهار داشت: تسهیلات امسال افراد بازنشسته ۲۰میلیون تومان است که ماهیانه از حساب آنها پس از پرداخت، کسر می شود. بیمه زنان خانه دار از برنامه های سازمان است که نیاز است بیشتر به آن پرداخته شود.

رئیس سازمان تامین اجتماعی خلیل آباد بخشودگی کارفرمایان را از جمله برنامه های دارای کمک به مودیان نام برد و افزود: مدیران کارگاه ها از فرصت پیش آمده نهایت تلاش را داشته باشند تا بدهی آنها به تامین اجتماعی به صورت قسط و یا بخشودگی برای کارگاه های زیر ۱۰۰نفر لحاظ شود.

خبرنگار دانش آموز: فاطمه روحانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار