در افتتاحیه دوره تخصصی P.M.C مطرح شد:

تربیت دانش‌آموز تراز انقلاب، نیازمند ارائه آموزش‌های موثر به اولیاست

گلستان(پانا)-اولین روز از دوره تخصصP.M.C باحضور شهلا باقری میاب مدیر کل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش و۵۰ نفر از نمایندگان مدرسان مراکز راهنمایی و مشاوره خانواده پیوند سراسر کشور در سالن کنفرانس مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان گرگان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۸۷۶۳۸
لینک کوتاه کپی شد
تربیت دانش‌آموز تراز انقلاب، نیازمند ارائه آموزش‌های موثر به اولیاست

یکشنبه ۲۵ تیرماه ۱۴۰۲ اولین روز از دوره تخصصی P.M.C با حضور ۵۰ نفر از نمایندگان مدرسان مراکز راهنمایی و مشاوره خانواده پیوند سراسر کشور به میزبانی استان گلستان آغاز شد.

افتتاحیه این کارگاه تخصصی کشوری که اجرای آن از مصوبات سفر مدیر کل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش به استان گلستان و در راستای اجرای تفاهم نامه همکاری انجمن اولیا و مربیان وزارت و مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی است، با حضور شهلا باقری میاب مدیر کل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش و سید رضا نظری مدیرکل آموزش و پرورش و مصطفی حسین آبادی رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان در محل مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان گرگان برگزار شد.

نظری، مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن خوش آمدگویی به مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش و هیات همراه و همچنین مشاوران مراکز راهنمایی و مشاوره خانواده پیوند سراسر کشور، اظهار داشت: انجمن های اولیا ومربیان تا باور نشوند نمی توانند کار کنند. در استان گلستان این باور را به وجود آورده ایم و همین امر موجب شده تا ارتباط موفق و مشارکت حداکثری خانواده ها در امور مدرسه شکل بگیرد و در نتیجه با ارائه آموزشهای موثر به اولیا، دانش آموزان تراز انقلاب تربیت شوند.

باقری، مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش ضمن ابراز خرسندی از میزبانی گلستان در این دوره تخصصی کشوری، گفت: فلسفه وجودی انجمن اولیا و مربیان ارائه آموزشهای موثر به اولیا در جهت توانمندسازی خانواده است تا در نهایت به امر توانمندسازی دانش آموزان برسیم. به همین دلیل باید امر آموزش خانواده بسیار جدی دنبال شود.

در ادامه مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش به بیان اهمیت ارائه خدمات آموزشی با کیفیت به اولیای دانش آموزان پرداخت و گفت: اگر به دنبال مدرسه محوری، ارتقای جایگاه نظام تعلیم و تربیت، افزایش سطح سواد و آگاهی خانواده ها، افزایش فرهنگ عمومی و تربیت تمام ساحتی دانش آموز تراز انقلاب هستیم، باید افزایش کیفیت ارائه خدمات در مراکز راهنمایی و مشاوره خانواده پیوند را در دستور کار خود قرار دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار