‌کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا؛ ‌‌پنج نماینده ایران به ‌نیمه‌نهایی راه یافتند

تهران (پانا) - مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا از صبح امروز در شهر امان کشور اردن در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۳۸۷۵۲۳
لینک کوتاه کپی شد
‌کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا؛ ‌‌پنج نماینده ایران به ‌نیمه‌نهایی راه یافتند

‌به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج نمایندگان کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن 60 کیلوگرم محمد عشیری در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر یوتائو لیو از چین را از پیش رو برداشت. وی در دور دوم با نتیجه 11 بر صفر هائولون چنگ از چین تایپه را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف آکیل سلیمان اف از قزاستان می رود.

در وزن 67 کیلوگرم اهورا بویری در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر چی چی لیو از چین تایپه را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر السوبایه از عربستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف گیون تائه کیم از کره جنوبی می رود.

در وزن 72 کیلوگرم محمدمهدی میری در دور نخست با نتیجه 9 بر صفر عبدالعزیز عسکربیکوف از قرقیزستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 9 بر صفر تسی لی تانگ از چین تایپه را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. میری در این مرحله با ایسی هونا از ژاپن کشتی می گیرد.

در وزن 82 کیلوگرم یاسین یزدی در دور نخست با نتیجه 9 بر صفر تی جیون سونگ از کره جنوبی را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با اسلام یولویف از قزاقستان مبارزه می کند.

در وزن 97 کیلوگرم امیررضا اکبری، پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 8 بر 2 تائو وی از چین را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. اکبری در این مرحله به مصاف بیندو از هند می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار