رقابت‌های قهرمانی آسیا؛ اولین برد رسمی تیم ملی والیبال زیر 16 سال پسر ایران

تهران (پانا) - تیم ملی والیبال زیر 16 سال پسر ایران در دومین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیای مرکزی با شکست قزاقستان به نخستین برد خود دست یافت.

کد مطلب: ۱۳۸۷۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
رقابت‌های قهرمانی آسیا؛ اولین برد رسمی تیم ملی والیبال زیر 16 سال پسر ایران

‌به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 16سال پسر آسیای مرکزی از روز جمعه 23 تیر به میزبانی شهر تاشکند پایتخت کشور ازبکستان آغاز شده است و به مدت 6 روز ادامه خواهد داشت.

تیم ملی والیبال زیر 16 سال پسر ایران در دومین دیدار خود در این رقابت‌ها از ساعت 13:30 به مصاف قزاقستان رفت و سه بر صفر به پیروزی رسید تا به نخستین برد خود در این رقابت‌ها دست یابد.

طاها محسنی (کاپیتان)، مصطفی صداقت، امیرعلی فرج‌پور، امیررضا مشهدبان، آرمین آسیایی و محمدرئوف خوشحال ترکیب شروع کننده تیم ایران در این مسابقه بودند.

شاگردان آرش صادقیانی در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 14 و 25 بر 21 به پیروزی رسیدند تا چهار امتیازی شوند.

تیم ملی والیبال زیر 16 سال پسر ایران که روز گذشته در مسابقه نخست خود سه بر دو مغلوب پاکستان شده بود، ساعت 16 فردا (یکشنبه 25 تیر) در سومین و آخرین مسابقه مرحله گروهی خود به مصاف ازبکستان (میزبان) می‌رود.

علیرضا استعدادی (سرپرست)، آرش صادقیانی (سرمربی)، وحید صادقی (مربی)، مانی میراب‌زاده (فیزیوتراپیست)، امیرحسن صمیمی (آنالیزور) و حسین وزیری (مشاور فنی) به عنوان کادر فنی تیم ملی را در این مسابقه همراهی کردند.

همچنین سهراب بهنژاد، وحید خورشیدی، اصغر نجفی (مربیان) و امیرحسین ضمیری (بدنساز) که به دلیل محدودیت پروازهای تهران به تاشکند با تیم اعزام نشدند، امروز تهران به مقصد تاشکند ترک می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار