معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش البرز:

توسعه مهارت‌آموزی و حرفه‌آموزی نیازمند حمایت و نگاه ویژه مسئولان است

کرج (پانا) - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش البرز بیان کرد توسعه مهارت‌آموزی و حرفه‌آموزی نیازمند حمایت و نگاه ویژه مسئولان است.

کد مطلب: ۱۳۸۷۲۶۵
لینک کوتاه کپی شد
توسعه مهارت‌آموزی و حرفه‌آموزی نیازمند حمایت و نگاه ویژه مسئولان است

رویا عسگرپور، معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در دیدار با مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج ضمن قدردانی از زحمات مجموعه سوادآموزی منطقه در تحقق اهداف کمی و کیفی، بر لزوم برنامه ریزی برای توسعه کارگاه های مهارتی مرکز یادگیری محلی تاکید کرد.

وی گفت: ناحیه 4 کرج در اجرای طرح های کلاس اتباع نروژی، مهارت کار با رایانه و آموزش زندانیان عملکرد شایسته و قابل تقدیری داشته است که این موفقیت ها با تلاش مجموعه سوادآموزی و حمایت مدیریت منطقه حاصل شده است.

عسگرپور با اشاره به وجود مناطق کم برخوردار و اقشار آسیب پذیر در حوزه مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 4 تصریح کرد: استفاده از ظرفیت های درون و برون دستگاهی و جلب مشارکت خیرین در کنار تبلیغ و ترویج فعالیت های سوادآموزی نقش بسزایی بر شناسایی، جذب و نگهداشت افراد کم سواد و بیسواد دارد.

معاون سوادآموزی استان توسعه کمی و کیفی و تجهیز مرکز یادگیری دانا را از برنامه های مهم دانست و خاطرنشان کرد: توسعه مهارت آموزی و حرفه آموزی نیازمند حمایت و نگاه ویژه مسئولین است.

در ادامه این نشست حسین قلیزاده مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج ضمن قدردانی از پیگیری ها و تلاش های معاونت سوادآموزی در شتاب بخشی به برنامه ریشه کنی بی‌سوادی اذعان کرد: با استفاده از ظرفیت های منطقه ای و جلب مشارکت دستگاه ها و نیروهای جهادی، برنامه ریزی های لازم برای توسعه فعالیت های سوادآموزی و کاهش آسیب های اجتماعی تدوین و اجرایی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار