مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

تحول در انتخاب نیروهای آموزش و پرورش، از راهکارهای ارتقای حکمرانی آموزش و پرورش است

اصفهان(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت تحول در انتخاب و گزینش نیروهای آموزش و پرورش یکی از راهکارهای ارتقای حکمرانی آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۳۸۶۹۴۲
لینک کوتاه کپی شد
تحول در انتخاب نیروهای آموزش و پرورش، از راهکارهای ارتقای حکمرانی آموزش و پرورش است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفت وگو با پانا گفت: می توان بسیار در وصف دانش و فرهیختگی صحبت کرد زیرا از دید و نگاه اسلام، بالاترین مرتبه از آن کسی است که در راه اندیشیدن گام برمی دارد.

محمد رضا ابراهیمی در مراسم تجلیل از دبیران برگزیده اظهار کرد: سرآمدترین و خلاق ترین معلمان استان در این مراسم هستند که به صورت نمادین از این عزیزان که نمایندگان معلمان دیگر استان هستند تقدیر به عمل خواهیم آورد.

وی افزود: فرایند ارزیابی داوطلبان شغل دبیری(فرهنگیان) در حال پیگیری و انجام است تا بهترین معلمان برای دوره ابتدایی انتخاب شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به رتبه بندی معلمان ادامه داد: هدف از رتبه بندی معلمان این است که جامعه بداند معلم کارمند نیست و باید با استاد دانشگاه هم سطح شمرده شود.

ابراهیمی ادامه داد: تحول در انتخاب نیروی فرهنگیان آموزش و پرورش یکی دیگر از راهکارهای ارتقای حکمرانی آموزش و پرورش است.

وی در پایان این مراسم خاطرنشان کرد: تمامی معلمان در مرتبه بالایی قرار دارند و همکارانی که امروز در این مراسم برگزیده شدند خلاقیت خود را در این زمینه آشکار کردند و معلمان، برترین های جامعه هستند.

در ادامه سید احمدرضا بنی لوحی، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: مراسم تقدیر از همکاران برگزیده سطح استان و کشور، ۲۲ تیرماه ۱۴۰۲ در مرکز تحقیقات معلمان استان اصفهان برگزار شد.

وی اظهار کرد: در این مراسم از ۹ دبیر برگزیده ششمین جشنواره نوآوری در تدریس متوسطه اول، یک دبیر برگزیده هجدهمین جشنواره الگوی تدریس برتر دوره متوسطه نظری و ۱۶ هنرآموز برگزیده اولین جشنواره الگوهای تدریس برتر دروس مبنی بر شایستگی های غیرفنی تجلیل شد.

وی افزود: یکی از برنامه های اصلی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان بر این قرار است که همکارانی که تحقیقات، پژوهش ها، تألیف کتاب و اختراع داشته اند را به مردم معرفی و از آنها تجلیل کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار