فرماندار شهرستان بیرجند در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش:

شعار تربیت بدون توقف، اساس و پایه برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان است

بیرجند (پانا) - فرماندار شهرستان بیرجند و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان گفت شعار تربیت بدون توقف، اساس و پایه برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۳۸۶۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد
شعار تربیت بدون توقف، اساس و پایه برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان است

علی فاضلی فرد در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش بیرجند عنوان کرد: ما نیز باید به تأسی از بزرگان دین، در رفتار خود سیره علوی را سرمشق قرار دهیم تا در زمان فعلی، دچار مشکل نشویم.

وی با اشاره به اینکه باید از فرصت تابستان برای اجرای برنامه های تربیتی استفاده کرد، ادامه داد: دانش آموزان در ۹ ماه از سال تحصیلی را آموزش می بینند و باید در تابستان روی مسائل تربیتی آنها کار شود و شعار تربیت بدون توقف بسیار مهم و اساسی است.

وی در خصوص حل مشکلات مدرسه دکتر گنجی شهرک امام علی (ع) بیان کرد: جلسه ای برای رفع مشکلات این مدرسه برگزار خواهد شد و تقسیم کار بین ادارات متولی صورت خواهد گرفت.

فرماندار گفت: باید در کمیته فرهنگی و اجتماعی شهرستان نسبت به اجرای طرح ۲۰۲۰ محله و ارائه خدمت در محله موسی بن جعفر (ع) بیرجند و سایر محلات دارای محرومیت تقسیم کار صورت گیرد.

فاضلی فرد در خصوص تجهیز نمازخانه های مدارس نیز گفت: آموزش و پرورش نیازهای خود در این زمینه را ارائه کند تا نسبت به همکاری برای رفع نواقص اقدام شود.

همچنین در اولین جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی بیرجند که همزمان با شورای آموزش و پرورش برگزار شد، شهرداری بیرجند در خصوص تأمین هزینه ایاب و ذهاب سوادآموزان و ارائه کارت الکترونیک شهروندی به این افراد اعلام آمادگی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار