سرپرست آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی:

ارزیابی مستمر مهم ترین عامل ارتقا مدارس است

تبریز(پانا) - سرپرست آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی ضمن تاکید بر اهمیت پروژه مهر، ارزیابی مستمر را عامل ارتقا مدارس عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۵۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد
ارزیابی مستمر مهم ترین عامل ارتقا مدارس است

حجت‌الاسلام والمسلمین علی پوررادی در جلسه استاد پروژه مهر آذربایجان شرقی ضمن تاکید بر حضور مستمر اعضا در سلسله جلسات ستاد پروژه مهر، اظهار کرد: پروژه مهر، اصلی ترین وظیفه آموزش و پرورش به شمار می آید.

وی ادامه داد: اطلاع رسانی و هماهنگی با دستگاه های دیگر و آماده سازی و زیباسازی مدارس و محیط شهری از عوامل مهم بازگشایی مدارس هستند که باید اهتمام جدی نسبت به آن ها داشته باشیم. در همین راستا نیز بر طبق روال سنوات گذشته در هر ناحیه و منطقه مدرسه ای به عنوان پایلوت برای آغاز پروژه مهر در نظر گرفته خواهد شد.

وی افزود: ساماندهی و سازماندهی نیروی انسانی و اهتمام بر امر نقل و انتقالات قبل از شروع مهر ماه، از عوامل مهم بازگشایی است تا در زمان اجرای فعالیت ها، چالشی نداشته باشیم.

پوررادی ضمن تاکید بر اهمیت ارزیابی مستمر مدارس، بیان کرد: دستگاه تعلیم و تربیت هیچ فرقی بین مدارس دولتی و غیردولتی قائل نیست و لازم است تا این مدارس به صورت یکنواخت ارزیابی و تجهیز شوند و نظارت مستمر مهم ترین عامل ارتقا مدارس است.

در ادامه جلسه، عاشور اکرمی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش آذربایجان شرقی و دبیر اجرایی ستاد پروژه مهر استان اظهار کرد: برنامه ریزی، ساماندهی و سازماندهی بهینه امور و ارزیابی فعالیت های تابستان و ارتقا کیفیت برنامه ها در طول سال تحصیلی، دو هدف اصلی آموزش و پرورش در ستاد پروژه مهر است.

وی ادامه داد: تلاش ستاد در طول تابستان، ارتقا هر چه بهتر برنامه ها در سال تحصیلی است که سرویس مدارس، ثبت نام، بازگشایی و... از جمله وظایف اصلی این ستاد به شمار می آید؛ شناخت دقیق مشکلات و توانمندی ها در طول تابستان، بازگشایی بانشاط و بدون چالش را در بر خواهد داشت.

وی در ادامه ضمن تشریح کارگروه های ستاد پروژه مهر در استان گفت: ۶ کارگروه در ستاد پروژه مهر فعال هستند که از جمله آنان می توان به کارگروه ساماندهی و سازماندهی نیرو، کارگروه تعمیر و تجهیز مدارس، کارگروه توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی، کارگروه انتصابات و تایید صلاحیت، کارگروه نظارت و ارزیابی، کارگروه سلامت و ایمنی و بهداشت مدارس اشاره کرد که کارگروه مشارکت های مردمی نیز از سال گذشته در جمع کارگروه های ستاد پروژه مهر افزوده شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار