همزمان با عید غدیر، آیین افتتاحیه پایگاه‌های اوقات فراغت در تبادکان انجام شد

تبادکان (پانا) - دبیر ستاد اوقات فراغت منطقه تبادکان در رابطه با آیین افتتاحیه پایگاه اوقات فراغت دانش‌آموزان منطقه عنوان کرد از اینکه امسال افتتاحیه پایگاه‌های اوقات فراغت مقارن با عید سعید غدیر خم شد، بسیار خرسند هستند.

کد مطلب: ۱۳۸۵۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد
همزمان با عید غدیر، آیین افتتاحیه پایگاه‌های اوقات فراغت در تبادکان انجام شد

حمیده برومند دبیر ستاد اوقات فراغت منطقه تبادکان گفت: مراسم افتتاحیه مراکز اوقات فراغت با حضور جمعی از مسئولین اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، روسای ادارات نواحی و مدیریت، معاونین و کارشناسان اداره آموزش و پرورش منطقه تبادکان و بیش از ۱۲۰۰ نفر از دانش آموزان و اولیا در زمین چمن مجموعه ورزشی الغدیر با اجرای برنامه های شاد و متنوع با تلاش حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه برگزار شد.

وی در ادامه اظهار کرد : اجرای نماهنگ، سرود ، برنامه های ورزشی و قرعه کشی هدایا و آتش بازی به مناسب عید سعید غدیر خم از جمله برنامه های اجرا شده در این برنامه باشکوه بود؛ در حاشیه این مراسم مسئولین با اهدای گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

گفتنی است پایگاه های اوقات فراغت منطقه تبادکان در ۲۰۰ پایگاه در سطح منطقه فعال و در رشته های قرآنی، ورزشی، فرهنگی و هنری در ایام تابستان پذیرای دانش آموزان خواهد بود.

دانش آموز خبرنگار : فاطمه سادات نوریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار