معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان نیازمند برنامه‌ریزی است

تبریز (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ضمن اشاره به اهمیت بسیار بالای اوقات فراغت دانش‌آموزان این امر را نیازمند برنامه‌ریزی دقیق عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۴۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد
غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان نیازمند برنامه‌ریزی است

پناه علی حسین زاده در مراسم جشن ولایت دانش آموزی با تبریک عید سعید غدیرخم گفت: شناخت ابعاد این رویداد مهم در تاریخ اسلام و شیعه برای دانش آموزان ضرورت دارد و باید با تبیین گری صحیح و آگاهانه این اقدام صورت بگیرد.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان از اجرای برنامه های مختلفی در تابستان برای دانش آموزان در قالب اوقاف فراغت خبر داد و اظهار کرد: فضای مجازی یکی از آسیب های مهم حال حاضر است که دانش آموزان ما اکثرا بدون هیچ‌ برنامه ای از آن استفاده می‌کنند که این امر قطعا آسیب های جدی روحی و‌ روانی را در پی خواهد داشت و نیاز است در ایام اوقاف فراغت این عزیزان با برنامه های پربار نوجوانان را به سمت نشاط و سلامتی سوق دهیم.

وی اضافه کرد: غنی سازی اوقات فراغت نیازمند برنامه ریزی است و در این راستا باید از حضور متخصصان این حوزه بهره‌مند شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه معلمان از ظرفیت بالایی در این زمینه برخوردار هستند افزود: فرایند آموزش و پرورش نباید در تابستان قطع شود و در این زمینه آموزش و پرورش، مخصوصا حوزه پرورشی مسئولیت های ویژه ای دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار