مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان اعلام کرد:

آمادگی ۷۱ حوزه برگزاری کنکور در ۱۰ شهرستان استان

هرمزگان (پانا) - مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان اعلام کرد قریب به ۱۰ هزار دانش‌آموز پایه دوازدهمی استان در ۵ رشته تحصیلی خود را برای کنکور ۱۴۰۲ آماده می‌کنند.

کد مطلب: ۱۳۸۳۸۲۲
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی ۷۱ حوزه برگزاری کنکور در ۱۰ شهرستان استان

محمد قویدل بیان کرد: پس از بازدید و بررسی های انجام شده، ۷۱ حوزه برای برگزاری مطلوب کنکور سال جاری در سراسر استان هرمزگان مهیا شده و بخش‌های اجرای آزمون، مخزن و نیز مسایل امنیتی، نظارتی و رفاهی مورد توجه قرار گرفته است.

به گفته قویدل، نمایندگان تام الاختیار مدیرکل مشخص و ابلاغ آنها صادر شده است و شرح وظایف عوامل اجرایی در پورتال سازمان سنجش مشخص شده که لازم است مسئولین سنجش مناطق شرح وظایف را دریافت و در اختیار عوامل اجرایی آزمون‌ها قرار دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان به لزوم برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش به ریاست فرمانداران مناطق و بسیج تمامی ظرفیت‌ها و امکانات دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و گفت: توجه ویژه استاندار هرمزگان به دستگاه تعلیم و تربیت نشان از درایت و اهتمام وی دارد و امید است در شهرستان‌ها نیز فرمانداران محترم همچون سنوات گذشته، امکانات و ظرفیت های خود را به منظور برگزاری کنکوری سالم، برابر ضوابط و مقررات خصوصا در بحث تامین امنیت حوزه‌های اجرایی و مخازن سوالات کنکور و غیره با آموزش و پرورش همکاری مطلوبی را داشته باشند.

لازم به ذکر است کنکور امسال در روزهای چهاردهم و پانزدهم تیرماه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در ۵ رشته برگزار خواهد شد.

همچنین شروع آزمون در نوبت صبح ۸:۳۰ و عصر ساعت ۱۵ است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار