برگزاری جلسه ستاد برنامه‌ریزی یازدهمین سوگواره احلی من العسل

تهران (پانا) - جلسه ستاد برنامه ریزی یازدهمین سوگواره احلی من العسل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۸۳۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه ستاد برنامه‌ریزی یازدهمین سوگواره احلی من العسل

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، میکائیل باقری در این جلسه با اشاره به پیشینه سوگواره اظهار کرد: ۱۱ سال پیش، این سوگواره بنیان‌گذاری شد تا بتوانیم پیوندی بین نوجوانان ۱۲ ساله دانش آموز با اهل بیت(علیهم‌السلام) با محوریت حضرت قاسم (علیه‌السلام) ایجاد کنیم.

وی افزود: در طی این سال ها، این سوگواره در سال تحصیلی که دانش آموزان در کلاس های درس حضور داشتند به صورت باشکوهی برگزار شد و در دوران کرونا نیز با قوت به صورت مجازی و حضوری این سوگواره را برگزار کردیم.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز ادامه داد: امسال نیز همزمان با دوم مردادماه مصادف با ۶ محرم مانند سالیان گذشته این سوگواره را در سراسر استان های کشور و در نیمی از مناطق راس ساعت ۹ صبح برگزار می کنیم.

باقری اضافه کرد: سعی داریم یازدهمین دوره از این سوگواره را با شکوه بیشتری به صورت حضوری برگزار کنیم تا بتوانیم ارتباط بین نوجوانان را با اهل بین مستحکم‌تر کنیم.

وی از تشکیل یک کارگروه برای تعیین تکلیف برگزاری پویشی مرتبط با سوگواره احلی من العسل خبر داد تا بتوان با برنامه ریزی دقیق تر، این کار مهم را پیش گرفت.

گفتنی است این جلسه با حضور اعضای ستاد برنامه ریزی سوگواره همچنین نمایندگان تشکل های دانش آموزی تشکیل شد و افراد حاضر درباره چگونگی برگزاری این دوره از سوگواره اظهار نظر کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار