مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی شهر تهران:

انسان در اوقات فراغت به خود حقیقی اش می‌رسد

تهران (پانا) - مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی شهر تهران ضمن تشریح برنامه‌های انجمن اسلامی شهر تهران برای دانش‌آموزان، از اوقات فراغت به عنوان فرصتی یاد کرد که انسان در آن، به خود حقیقی اش می‌رسد و آن را پرورش می‌دهد.

کد مطلب: ۱۳۸۲۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد
انسان در اوقات فراغت به خود حقیقی اش می‌رسد

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد قائمی در گفت و گو با پانا بیان کرد: انسان در حالت عادی و روزمره؛ مدام به وظایفی که بر عهده دارد رسیدگی می کند اما این اوقات فراغت است که بستر را برای رسیدگی فرد به خود حقیقی و رشد و پرورش خود حقیقی اش مهیا می کند.

وی در ادامه افزود: ما اگر می خواهیم به صورت مطمئن بدانیم که چقدر به خود آرمانی که در نظر داریم به عنوان یک دانش‌آموز، دانشجو و... نزدیک شده ایم باید به اوقات فراغت خودمان نظری بیندازیم و بررسی کنیم که به عنوان مثال در ایام تعطیلی عید نوروز و سایر تعطیلات چه کاری انجام داده ایم.

حجت‌الاسلام والمسلمین قائمی، همچنین درباره برنامه های اتحادیه انجمن اسلامی شهر تهران برای دانش‌آموزان؛ اظهار کرد: علاوه بر برگزاری میزگردها؛ کلاس ها و به طور کل فرآیند همیشگی شناخته شده توسط انجمن اسلامی شهر تهران، این سازمان در حدود ۳۰ کانون با رعایت تفکیک آقایان و بانوان تشکیل داده است که در مناطق مختلف تهران به فعالیت های خودجوش و مذهبی دانش‌آموزان نظم داده و برنامه های خوبی را به اجرا خواهند رساند.

وی در پایان خطاب به دانش‌آموزان عنوان کرد که همیشه پای کار باشید و با فعالیت های خودجوش خود، کارها را به ثمر برسانید و سازمان ها را متقاعد کنید که اعتماد به قشر دانش‌آموز کاری درست است.

خبرنگار دانش‌آموز؛ محمدامین راست بندی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار