رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران اعلام کرد؛

جزئیات تحویل 1500 دستگاه اتوبوس به شهرداری تهران

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، زمان تحویل یک هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس از سوی شرکت‌های خودروسازی به شهرداری تهران را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۲۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات تحویل 1500 دستگاه اتوبوس به شهرداری تهران

سیدجعفر تشکری هاشمی درخصوص پیگیری‌های شهرداری تهران برای اضافه کردن ۶۳۰ دستگاه ون به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت، اظهار کرد: تا جایی که در جریان هستیم با وجود پیگیری‌ها، هنوز اختلافات بین وزارت کشور، خودروسازی و شهرداری رفع نشده و تا این لحظه هیچ دستگاهی به شهرداری تحویل داده نشده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهرداری برای دریافت این ون‌ها در تلاش است، یادآور شد: با وجود تلاش‌ها هنوز نتیجه‌ای حاصل نشده و بر اساس پیگیری‌ها و اطلاعاتی که ما از شهرداری دریافت کردیم همچنان دستگاهی را از وزارت کشور تحویل نگرفته‌اند.

وی با بیان اینکه در طول مدت اخیر یک قرارداد با شرکت عقاب افشان برای تأمین هزار دستگاه اتوبوس منعقد شده است، خاطرنشان کرد: علاوه بر این، قرارداد ۵۰۰ دستگاه نیز با شرکت اسنا منعقد شده اما هنوز اطلاعی از سایر قراردادها داده نشده و امیدواریم با سایر خودروسازان نیز به نتیجه برسیم و قراردادها منعقد شود.

تشکری هاشمی تأکید کرد: بخش عمده‌ای از این هزار و ۵۰۰ اتوبوس قرار است تا پایان امسال تحویل داده شود و مابقی نیز در ماه‌های اول سال آینده به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت اضافه خواهد شد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی با بیان اینکه جز این هزار و ۵۰۰ دستگاه که قطعی شده، هنوز قرارداد جدیدی منعقد نشده است، گفت: می‌دانیم که همکاران ما در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری در حال مذاکره هستند و منتظر اعلام خبر در این خصوص از سوی شهرداری هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار