شهردار منطقه اعلام کرد؛

تکمیل بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های توسعه محله‌ای منطقه ۵ تا پایان شهریور

تهران (پانا) - شهردار منطقه پنج گفت تا پایان شهریورماه بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های توسعه محله‌ای در این منطقه تکمیل می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۸۱۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد
تکمیل بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های توسعه محله‌ای منطقه ۵ تا پایان شهریور

احسان شریفی در یکصد و پنجاه و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه به دنبال این هستیم تا پایان شهریورماه بیش از ۸۰ درصد پروژه های توسعه محله ای را تکمیل کنیم، اظهار کرد: شهرداری منطقه پنج در آسفالت ریزی معابر رتبه اول را داشته و سطح رضایتمندی مردم از این اقدام که سالیان سال انجام نشده بود، بالا بود.

وی با اشاره به ارزش بیش از هزار میلیارد تومانی اراضی آزاد شده در این منطقه به نفع شهرداری و شهروندان و با اعلام اینکه هفت هزار متر مربع باغ در این منطقه پس از سالها رفع تصرف شد، خاطرنشان کرد: زمینی با سه هزار متر مربع در بزرگراه اشرفی اصفهانی آزاد شد که فرصت های ارزشمندی برای اجرای طرح های شهری است.

شریفی با اشاره به امیدبخشی به مردم در بازدیدهای عمومی، یادآور شد: ما به عنوان یک بخش یکپارچه با سایر نهادها فعالیت می کنیم تا سطح رضایتمندی را افزایش دهیم. از سویی تلاش شده که با شورای اسلامی شهر نیز تعاملات لازم را داشته باشیم و جلسات کنترل پروژه را هر هفته در همین راستا برگزار کرده ایم.

شهردار منطقه پنج با بیان اینکه سال قبل این منطقه با مشکل عدم تأمین اعتبار برای خدمات رسانی در اربعین روبه رو بود، اظهار کرد: رفت و روب مرز مهران امسال نیز به منطقه پنج واگذار شده که درخواست می کنیم مشکل تخصیص اعتبار آن رفع شود تا خدمات رسانی خوبی به زائران داشته باشیم.

پرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه از تلاش های شهرداری منطقه پنج برای خدمات رسانی مردم تقدیر کرد و گفت: همکاران ما نیز برای اجرای طرح رصد تلاش هایی داشتند که از این تلاش ها نیز تقدیر می کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار