به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران انجام شد:

آغاز مسابقات ورزشی قطب شش کشوری سمپاد در شهرستان شهریار

شهریار (پانا) - به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش ‌های استان تهران، مسابقات قطب شش کشوری سمپاد در اردوگاه استانی شهید محمد منتظری شهریار، آغاز به کار کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۱۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد
آغاز مسابقات ورزشی قطب شش کشوری سمپاد در شهرستان شهریار

به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، مسابقات قطب شش کشوری سمپاد در شهریار در رشته های ورزشی فوتسال، شطرنج و تنیس روی میز از تاریخ ۴ الی ۶ تیر ماه آغاز آغاز به کار کرد.

محمد هداوند رئیس اداره استعدادهای درخشان شهرستانهای استان تهران و دبیر اجرایی این مسابقات گفت: قطب شش کشوری سمپاد شامل استان‌های البرز، گیلان، شهرستان های استان تهران، شهر تهران و قم است. دانش آموزان ورزشکار سمپادی در سه رشته ورزشی در روزهای یکشنبه دو شنبه و سه شنبه با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: استانهای شرکت کننده یا تمامی ظرفیت و توان در این مسابقات شرکت کرده اند و سطح مسابقات هم به لحاظ کیفی هم به لحاظ کمی از شرایط خوبی برخوردار است. تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا به بهترین شکل ممکن از مسابقات میزبانی کنیم؛ در همین راستا برای این دوره، اردوگاه استانی شهید محمد منتظری که متعلق با اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران می‌باشد و دارای امکانات خوابگاهی و سالن های ورزشی مجهز می‌باشد انتخاب شده است.

هداوند ادامه داد: در راستای کیفیت بخشی به مسابقات ورزشی از داوران و دست اندرکاران کاربلد ورزشی در سطح ملی در رشته های مختلف استفاده کردیم. به طور مثال مسؤل برگزاری مسابقات فوتسال، علی صانعی است که سابقه هدایت تیم های ملی در رده های مختلف را داشته و به همین نسبت داوران نیز از داوران قضاوت کننده در رده های مختلف لیگ کشور هستند.

وی در پایان از تمام افرادی که در برگزاری بهتر و باکیفیت این مسابقات کمک می‌کنند تشکر و قدردانی کرد.

خبرنگار: علی عسگری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار