فرماندار نایین خبر داد:

اختصاص مبلغ ۳۱ میلیارد ریال به پروژه کتابخانه عمومی نایین

نایین (پانا) - فرماندار شهرستان نایین گفت با پیگیری‌های انجام شده توسط مسئولان شهرستانی و استانی، مبلغ ۳۱ میلیارد ریال به پروژه در حال ساخت کتابخانه عمومی نایین اختصاص یافت.

کد مطلب: ۱۳۸۱۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص مبلغ ۳۱ میلیارد ریال به پروژه کتابخانه عمومی نایین

محمد کریمی در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان نایین اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده از سوی مسئولان شهرستان و همچنین استاندار اصفهان، مبلغ ۳۱ میلیارد ریال به پروژه در حال ساخت کتابخانه عمومی نایین اختصاص یافت که از مجموع این مبلغ بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال به حساب پیمانکار واریز و مابقی مبلغ نیز در آینده نزدیک واریز خواهد شد.

وی ادامه داد: جهت تکمیل پروژه ساختمان کتابخانه عمومی نایین در کنار تجهیزات مورد نیاز، چهار میلیارد تومان اعتبار دیگر نیز مورد نیاز است که در این راستا ضمن پیگیری از خیران گرامی در کمیته برنامه ریزی شهرستان، این موضوع به صورت ویژه پیگیری و تامین اعتبار خواهد شد.

فرماندار شهرستان نایین در ادامه تاکید کرد: شهرداری‌ها موظف هستند که نیم درصد از درآمد خود را بر اساس قانون به امور کتابخانه‌ها اختصاص دهند و در این زمینه شهرداری‌ها به موقع نسبت به واریز مبالغ مورد نظر به حساب اداره کتابخانه عمومی شهرستان نایین اقدام کنند.

جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان نایین به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور اعضای حقیقی و حقوقی انجمن و اعضای انجمن خیرین کتابخانه ساز شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه در خصوص مسائل و مشکلات کتابخانه‌های عمومی شهرستان نایین بحث و تبادل نظر شد که با اتخاذ تصمیماتی برای مرتفع شدن مشکلات همراه بود.

خبرنگار: مهدیه اشکستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار