عبدالحامد معتمدیان خیر مدرسه‌ساز در مراسم افتتاحیه طرح تابستانه در مدرسه مولود اسلامیه:

ساخت مدرسه هزینه نیست، بلکه سرمایه‌گذاری برای نسل‌های آینده است

تهران (پانا) - یک خیر نیکوکار و مدرسه‌ساز، سازنده دبستان دخترانه مولود اسلامیه در آموزش و پرورش منطقه ۸ مخارج ساخت مدرسه را سرمایه‌گذاری برای نسل‌های آینده است .

کد مطلب: ۱۳۸۱۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد
ساخت مدرسه هزینه نیست، بلکه سرمایه‌گذاری برای  نسل‌های آینده است

عبدالحامد معتمدیان خیر نیکوکار و مدرسه ساز در رابطه با تصمیم گیری برای این امر خداپسندانه گفت: چند سالی بود بنده و برادرم محمد تقی معتمدیان تصمیم داشتیم که این کار را انجام دهیم و سرانجام با لطف خداوند متعال، در سال ۱۳۹۸ پس از ۱۱ ماه تلاش شبانه روزی موفق شدیم دبستان مولود اسلامیه را در آموزش و پرورش منطقه ۸ به افتتاح برسانیم.

وی در رابطه با نحوه نام گذاری کلاس ها افزود: به این علت که این مدرسه یک مدرسه دخترانه است، تمامی کلاس ها و مکان هایی مانند کتابخانه، سالن همایش و.... به نام بانوان افتخارآفرین سرزمینمان نام گذاری شده است.

معتمدیان در ادامه گفت: بنده چند سالی افتخار شاگردی زنده یاد علامه کرباسچیان را داشتم و همیشه صحبت های علامه را در رابطه با کارهای خیر و خداپسندانه فراموش نمی کنم که می گفتند: اگر کوچکترین قدمی در راه خدمت به خلق خدا بردارید به هیچ عنوان از دیدگان پروردگار پنهان نخواهد ماند و چندین برابر برای شما جبران خواهد شد.

این خیر مدرسه ساز در پاسخ به تاثیرات این کار نیک بر زندگی شخصی گفت: الحمدالله از زمانی که این مدرسه را به لطف خدا و کمک های برادرم افتتاح کردیم همواره تاثیرات مثبت این کار را مشاهده می کنیم و به نقل از علامه کرباسچیان، خداوند چندین برابر برای بنده و برادرم در زندگی طلب خیر و خوشبختی کردند.

عبدالحامد معتمدیان در پایان اظهار کرد: به نظر بنده برترین کارهای خیر ، قدم برداشتن در راه کسب علم و دانش است و طبق گفته مقام معظم رهبری «تلاش در راه ساخت مدرسه خود جهادی مقدس است.»

خبرنگار دانش آموز: امیررضا نژادحاجی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار