معاون پرورشی و تربیت بدنی، آموزش و پرورش کاشمر:

اردوی جهادی باعث خودشناسی و اعتماد به نفس می‌شود

کاشمر(پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشمر در جلسه اعزام اولین گروه جهادی هجرت ۳ گفت اردوی جهادی باعث خودشناسی و اعتماد به نفس می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۸۱۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد
اردوی جهادی باعث خودشناسی و  اعتماد به نفس می‌شود

سعید آخرتی در ابتداء جلسه با بیان اینکه اردوی جهادی بسیار سازنده است و موضوع خودسازی در اردوهای جهادی بایستی مد نظر باشد، اظهار کرد: از اینکه شما دانش آموزان، تصمیم گرفته اید اوقات فراغتتان را در کنار مشغله ها و دغدغه های درسی که دارید در این اردو صرف کنید جای تقدیر دارد.

در ادامه جلسه سرهنگ علی اصغر رضایی مسئول بسیج دانش آموزی اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشمر بیان کرد: دانش آموزان اردوی جهادی هجرت ۳ شامل ۴۰ نفر دانش آموز از استان خراسان رضوی هستند که از این تعداد، ۱۲ نفر دانش آموز از شهرستان کاشمر، امروز به منطقه خوی در استان آذربایجان غربی اعزام خواهند شد.

وی ادامه داد: ما گروه های هجرت داریم که نزدیک ۶ تیم ۲۵ نفره تاکنون سازماندهی شده که انشالله برنامه‌ریزی برای بحث شهرستان را که از اول مرداد ماه برنامه داریم و در مدارس اعلام نیاز کردند و برنامه‌ریزی می‌کنیم که انجام شود چون این طرح کشوری است.

اولین گروه اردوی جهادی هجرت ۳ بسیج دانش آموزی طرح شهید روح الله عجمیان شهرستان کاشمر به مقصد خوی استان آذربایجان غربی همراه با بدرقه معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشمر، مسئولین سپاه ناحیه کاشمر و مسئول بسیج دانش آموزی کاشمر به مقصد خوی استان آذربایجان غربی اعزام شدند.

خبرنگار دانش آموز: احمد رضا محمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار