در راستان اجرای امینانه نیات واقفین؛

ویژه برنامه پیوند آسمانی در امامزاده جعفر و محمد دامغان برگزار شد

خبرگزاری پانا: سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دامغان گفت: همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) ویژه برنامه پیوند آسمانی در امامزاده جعفر و محمد(ع) دامغان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۸۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حجت الاسلام جاهد نجفی عمران با اشاره به اجرای این طرح برای اولین بار در شهرستان دامغان تصریح کرد: این طرح برای اولین بار در سطح شهرستان دامغان از محل نیات مرتبط با ازدواج جوانان اجرا شد.

وی با اشاره به بهره مندی 10 زوج در سطح شهر دامغان از مزایای این طرح افزود: در اجرای طرح پیوند آسمانی از محل موقوفات مرتبط اقدام به تامین جهیزیه برای زوجهای نیازمند شده تا بتوانند با استفاده از این وسایل نسبت به تشکیل زندگی مشترک اقدام نمایند.
نجفی ضمن تشکر از کمیته امداد دامغان عنوان داشت: در اجرای این طرح کمیته امداد شهرستان دامغان نیز در تامین جهیزیه 3 زوج مشارکت کرد.
وی زوجهای در حال تحصیل در دانشگاه و طلاب حوزه علمیه را افرادی دانست که در اختصاص این اقلام اولویت دارند.
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه دامغان با اشاره به در نظر گرفتن سلایق مختلف در تهیه اقلام مد نظر خاطر نشان کرد: به منظور جلوگیری از اعمال سلایق خود ، افراد واجد شرایط به فروشگاه طرف قرارداد معرفی می شود و افراد بر اساس سلیقه خود تا سقف مبلغ تعیین شده نسبت به تهیه اقلام مورد نیاز اقدام می نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار