تیم‌های قهرمان مسابقات فوتسال فرهنگیان فارس در بخش مردان مشخص شدند

شیراز (پانا) - به گفته معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس، مسابقات فوتسال فرهنگیان استان در دو رده سنی زیر و بالای 40 سال طی 5 روز در شیراز برگزار شد و تیم‌های قهرمان مشخص شدند.

کد مطلب: ۱۳۸۰۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
تیم‌های قهرمان مسابقات فوتسال فرهنگیان فارس در بخش مردان مشخص شدند

سید کاظم حسینی در آئین اختتامیه مسابقات فوتسال فرهنگیان که در امتداد مسابقات ورزشی ویژه فرهنگیان یادواره معلم تربیت بدنی «شهید ابراهیم هادی» و «شهدای فرهنگی فارس» در شیراز برگزار شد، اظهار کرد: این مسابقات به مدت ۲۰ روز و با شرکت بیش از سه هزار فرهنگی ورزشکار در قالب ۲۸۰ تیم و در رشته‌های فوتسال، والیبال، بسکتبال، تنیس روی میز و بدمینتون از ۸ خرداد ماه آغاز و امروز به پایان رسید.

وی با اشاره به برگزاری این مسابقات در دو بخش مردان و زنان فرهنگی، افزود: بر اساس سند تحول بنیادین و در راستای کاهش ابتلا به بیماری‌ها ضروری است همه ما به سمت ورزش برویم.

حسینی تصریح کرد: مرحله کشوری این مسابقات در نیمه دوم تیرماه و به میزبانی شهرهای کرمان، مشهد، اصفهان، ارومیه، تبریز و شیراز برگزار خواهد شد.

حسینی ادامه داد: آخرین رشته این دور از مسابقات، رشته فوتسال بود که از ۲۶ تا ۳۰ خرداد با حضور ۵۶ تیم در رده سنی زیر ۴۰ سال و حضور ۲۹ تیم بالای چهل سال برگزار و تیم های برتر معرفی شدند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش، از سالن‌های ورزشی شهید حمزه، پوریای ولی، شهدا، امام علی علیه السلام، رضوان و پهلوانان نصیری به عنوان میزبانان مسابقات فوتسال نام برد و افزود: در مجموع در دو رده سنی ۱۶۹ بازی انجام شد و در پایان در رده سنی بالای ۴۰ سال تیم فوتسال بیضاء به مقام قهرمانی رسید و ورزشکاران کوار نیز به مقام دوم رسیدند.

وی از ورزشکاران خرمیبد به عنوان تیم فرهنگی اخلاق یاد و عنوان کرد: در این رقابت ها تیم های فوتسال فیروزآباد و ناحیه سه شیراز مشترکا به مقام سوم رسیدند.

حسینی ادامه داد: در این مسابقات در رده سنی زیر 40 سال تیم زرین دشت به مقام قهرمانی رسید و تیم اوز رتبه دوم را از آن خود کرد.

وی تیم فوتسال اشکنان را تیم فرهنگی و اخلاق معرفی و اظهار کرد: تیم های فوتسال شهرستان های استهبان و فیروزآباد به صورت مشترک به مقام سوم رسیدند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش، گفت: در مرحله مقدماتی این مسابقات بیش از ۲۵ هزار فرهنگی ورزشکار در مناطق و شهرستان های سراسر فارس با هم به رقابت پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار