معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان خبر داد:

پایگاه‌های تابستانی اوقات فراغت میزبان دانش‌آموزان ناحیه دو بهارستان

بهارستان دو (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان، گفت بیش از ۳۰ درصد مدارس این شهرستان، به صورت تجمیعی پذیرای دانش‌آموزان در برنامه‌های پایگاه های اوقات فراغت تابستان خواهند بود.

کد مطلب: ۱۳۸۰۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد
پایگاه‌های تابستانی اوقات فراغت میزبان دانش‌آموزان ناحیه دو بهارستان

عباس میرزایی معاون پرورشی و تربیت بدنی در خصوص اهمیت برنامه‌های تابستانی گفت: با توجه به اینکه یکی از مهم‌ترین فرصت‌های تربیتی در فصل تابستان و در پایگاه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزی اتفاق خواهد افتاد، برنامه ریزی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های شهرستانی و استانی در این حوزه، بسیار اثرگزار و موثر است.

میرزایی در ادامه گفت: بیش از ۳۰ درصد مدارس منطقه به صورت تجمیعی پذیرای دانش‌آموزان در برنامه‌های پایگاه‌های اوقات فراغت خواهند بود، در این پایگاه‌ها کلاس‌های متنوعی ایجاد شده است که متناسب با هر مدرسه متفاوت است.

وی ادامه داد: علاوه بر این کلاس‌ها اردوهای پر نشاط دهه هشتادی‌ها، اردوهای راهیان پیشرفت، اردوی مشهد مقدس، اردوی لواسان، استخر، سالن‌های ورزشی، کانون‌های مساجد، سینما، پایگاه‌های بسیج و تشکل‌های دانش‌آموزی و...همه در اختیار دانش‌آموزان شرکت کننده در برنامه‌های اوقات فراغت خواهند بود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان افزود: شعار امسال تربیت بدون توقف است و این یعنی فرصت رشد و پرورش فقط مختص به روزهای تحصیل دانش‌آموزان در مدرسه نیست بلکه با تعطیلی مدارس و آغاز تابستان، فرصت‌های جذاب و پرنشاط تربیتی برای رشد و تعالی استعداد‌های دانش آموزان شروع خواهد شد.

در پایان میرزایی در خصوص ثبت نام در پایگاه‌های اوقات فراغت گفت: دانش‌آموزان می‌بایست برای ثبت نام به صفحه کاربری خود در سامانه http://my.medu.ir وارد شوند و در قسمت نورینو نسبت به ثبت نام در کلاس‌های فعال مورد علاقه خود اقدام کنند.

لازم به ذکر است دانش‌آموزان می‌توانند با مراجعه به کانال پرورشی در پیامرسان شاد و ارتباط با ادمین در مورد پایگاه‌های تابستانی اوقات فراغت اطلاعات بیشتری کسب کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار