مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی :

مدیر نقش کلیدی در موفقیت فرهنگیان و دانش‌آموزان دارد

مشهد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در خصوص تجربه‌گردانی مدیران مدارس آموزش و پرورش بجستان گفت اصل مدرسه است و مدیر نقش کلیدی و گرداننده این مدرسه را عهده دار است و نقش بسزایی در موفقیت همکاران و دانش‌آموزان دارد.

کد مطلب: ۱۳۸۰۵۲۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیر نقش کلیدی در موفقیت فرهنگیان و دانش‌آموزان دارد

سید امیر شوشتری، مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در اختتامیه اردوی آموزشی، به نقش مدیران مدارس در آموزش و پرورش پرداخت و گفت: اصل مدرسه است و مدیر نقش کلیدی و گرداننده این مدرسه را عهده دار است. یک مدیر نقش بسزایی در موفقیت همکاران و دانش آموزان دارد.

وی به جایگاه معلمان در قرآن و احادیث اشاره کرد و گفت: همه آیات و روایات به نقش و جایگاه رفیع معلمان اذعان دارد.

شوشتری در ادامه هدف از راه اندازی سامانه پیامکی مدیران را برقراری ارتباط مستقیم با مدیران و ایجاد یک تعامل دوطرفه بیان کرد و با تاکید بر نقش و رسالت مدیران مدارس افزود: ما اگر به دنبال تعلیم و تربیت در تراز جمهوری اسلامی ایران هستیم باید ضمن خودسازی و ملتزم بودن تسلط و اشراف کامل بر علم و تجربه هایمان، نگذاریم تکبر و غرو یا حب و بغض های شخصی مان در تصمیمات کاری ما اثر داشته باشد.

شوشتری در ادامه به دستاوردهای دوساله دولت در استان خراسان رضوی اشاره کرد و گفت: «امسال برای اولین بار بیش از هفت هزار مدرسه دولتی در استان ما وسایل نفیس ورزشی دریافت کردند که این خود دستاورد بزرگی در حوزه تربیت بدنی و سلامت است، همچنین در حوزه فنی و حرفه ای و کاردانش ما تجهیزات شایانی را در اختیار این مراکز قرار دادیم که در نوع خود بی نظیر بود.»

مدیرکل آموزش و پرورش در پایان از مدیران مدارس بجستان خواست تدبیر در ساحت های شش گانه آموزش و پرورش داشته تا با خلاقیت و نوآوری در این مسیر پیشگام باشند.

وی همچنین به مدیران مدارس توصیه کرد ضمن مطالعه دقیق آئین نامه اجرای مدارس آن را نصب العین برنامه های خود داشته باشند.

در ادامه این نشست مدیر آموزش و پرورش بجستان به ارائه گزارش عملکردی و توفیقات حاصله یک ساله این مدیریت پرداخت و در ادامه نماینده همکاران پیشکسوت،مدیران مدارس پسرانه حاضر در جلسه و مشاور امور بانوان این مدیریت ضمن ارائه گزارش به بیان کمبود ها و چالش‌های هر حوزه پرداختند.

در پایان این مراسم از مدیران حاضر در این جلسه با اهدای تقدیرنامه از سوی مدیرکل محترم تجلیل شد.

دانش آموز خبرنگار : فاطمه زرنگ

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار