در آئین آغاز عملیات اجرایی پل بسیج اردبیل؛

وزیر کشور: مدیران برای خدمت به مردم با قدرت در میدان هستند

تهران (پانا) - وزیر کشور با بیان اینکه در سال گذشته ۴۲ هزار طرح عمرانی در سراسر کشور افتتاح شد، گفت‌ این اقدام نشان می‌دهد مدیران، با قدرت و همت در راستای ایفای خدمت هرچه بهتر به مردم عزیز، در میدان هستند.

کد مطلب: ۱۳۸۰۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد
وزیر کشور: مدیران برای خدمت به مردم با قدرت در میدان هستند

‌به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور‌ احمد وحیدی که شامگاه یکشنبه در ادامه سفر به اردبیل در آئین آغاز عملیات اجرایی پل بسیج شهر اردبیل سخن می گفت، افزود: این پل نشانه این است که می شود کارهای بسیار بزرگی انجام داد.

وی با تاکید بر اینکه این اقدامات جز با یکپارچگی و همدلی، میسر نمی شود، اظهار کرد: اینکه در شهر اردبیل یک پل به طول هشت کیلومتر ساخته می شود، کار ارزشمند وبزرگی است و گویای آن است که در این شهر چنین توانمندی خوبی وجود دارد.

وزیر کشور طراحی و ساخت این پل را نشان رشد و بالندگی دانست و تصریح کرد: وظیفه همگان است که در خدمت مردم باشند. باید سیما و منظر بهتری از شهر به مردم ارائه شود تا با راحتی و شعف به رشد شهرشان بنگرند و امیدوار باشند.

وحیدی اضافه کرد: یک طرحی که ۱۰-۱۵ سال نیمه کاره مانده و در این دوره اجرا شده، ارزشمند است. نشان می دهد اگر پای کار باشیم، کارها قابل انجام است.

وی همچنین به گزارش ارائه شده از سوی شهرداری اردبیل اشاره کرد و افزود: شفافیت در هزینه ها و درآمدهای شهرداری کار بسیار خوبی است و باید ادامه یابد.

وزیر کشور با یادآوری اینکه در شهر هم جزئیات وجود دارد و هم کلیات، خاطرنشان کرد: اردبیل یک استان بسیار زیبا، جذاب و گردشگرپذیر است. از سبلان سربلند گرفته تا دشت های زیبا، آب ها، آثار تاریخی وبستر تمدنی که در این استان و شهر قرار دارند، حائز اهمیت است.

وحیدی تاکید کرد: این کارهای خوب باید با شدت بیشتری ادامه یابد.

وی که برای بازدید از مناطق سیلزده و بررسی آخرین وضعیت روستاهای آسیب دیده به اردبیل سفر کرده است، در پایان سخنان خود به این مساله هم اشاره کرد و گفت: ما واقعه تلخی هم در این استان داریم و غم از دست دادن بعضی از عزیزان در سیل اخیررا فراموش نمی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار