۱۶ مدال آور المپیادهای علمی دانش‌آموزی در قم تجلیل شدند

قم(پانا) - آیین تجلیل از دانش‌آموزان مدال‌آور جشنواره‌‌ها و المپیاد‌های علمی دانش‌آموزی در سال تحصیلی گذشته، امروز در سالن کرامت استانداری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۷۹۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد
۱۶ مدال آور المپیادهای علمی دانش‌آموزی در قم تجلیل شدند

آیین تجلیل از ۱۶ دانش آموز مدال آور استان قم در جشنواره‌ جوان خوارزمی و المپیاد‌های علمی دانش آموزی امروز بصورت وبینار همزمان با استان های سراسر کشور با حضور مسئولان استانی و آموزش و پرورش در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد.

علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم طی سخنانی در این آیین با اشاره به محتویات سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، بر ضرورت سرمایه گذاری، شناسایی و استفاده از ظرفیت دانش آموزان نخبه تاکید و اظهار کرد: یکی از جلوه‌های امیدوارکننده در آموزش و پرورش قم این است که افراد راه یافته به المپیاد‌های علمی منحصر به مدارس سمپاد نیستند بلکه ۱۰ نفر از مدارس استعداد‌های درخشان و ۶ نفر نیز از مدارس دولتی بوده اند.

وی با تقدیر از تلاش های خانه المپیاد بسیج دانش آموزی و اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش قم گفت: کسب 2 مدال طلا، ۶ نقره و ۸ برنز توسط دانش آموزان نخبه، حاصل تلاش و همدلی این مجموعه ها و اولیاء، معلمان و مدارس بوده است.

در آیین فوق، سید محمد آیت اللهی دارنده مدال طلا از المپیاد تفکر و کارآفرینی طی سخنانی بر تقویت فعالیت های پرورشی و فرهنگی در مدارس و دانش آموزان المپیادی در کنار برنامه های علمی، تاکید کرد.

زینب موسوی، دانش آموز راه یافته به المپیاد جهانی جغرافیا در کشور اندونزی نیز توجه به وضعیت دانش آموزان المپیادی بخصوص در رشته های جدید از حیث شرکت همزمان در کنکور و المپیاد را خواستار شد.

سید محمدعلی صمدانی رئیس اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش قم نیز با تقدیر از تلاش های خانواده ها، مدارس و دستگاه های مربوطه بویژه خانه المپیاد بسیج دانش آموزی، بر امیدآفرینی در دانش آموزان تمامی مدارس برای شرکت در رقابت های علمی و ساختن آینده ای روشن با تکیه بر دستاوردهای علمی تاکید کرد.

این آیین با تقدیر از 12 دانش آموز المپیادی به نام های سید محمد آیت الهی، سیده زینب موسوی، زهرا میلادی پور دارنده مدال نقره در رشته نجوم و اختر فیزیک، فاطمه جوانی گلوجه مدال نقره در رشته علوم و فناوری نانو، محدثه محمدی مدال نقره در رشته جعرافیا، سعید منصورنژادیان مدال نقره در رشته تفکر و کار آفرینی، محمد مهدی محمودی مدال نقره در رشته اقتصاد، ابوالفضل وفسی مدال برنز در رشته ادبی، محمد مهدی مبشری مدال برنز در رشته ادبی، حسین حسینی مدال برنز در علوم وفناوری ونانو، محمدرضا مرادی مدال برنز علوم وفناوری نانو و محمدجواد فرمانبر مدال نقره در رشته سواد رسانه ادامه یافت.

همچنین 4 دانش آموز برگزیده جشنواره جوان خوارزمی نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.

تجلیل از مدیران مدارسی که دانش آموزان برگزیده المپیادی و جشنواره ای داشتند و نیز تقدیر از تلاش های «لعیا عبدالحسینی» مدیر خانه المپیاد بسیج دانش آموزی قم و نیز اجرای دو سرود توسط گروه سرود ساقی کوثر و پخش کلیپ سخنان رهبر معظم انقلاب، از بخش های این مراسم بود.

در آیین فوق، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، ابوالقاسم مقیمی معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری قم، معاونان و کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش و روسای نواحی و نماینده سازمان بسیج دانش آموزی قم حضور داشتند.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار