رئیس سازمان دانش‌آموزی استان قزوین خبر داد :

اجرای طرح تابستانی هفت‌سنگ برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان

قزوین (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان قزوین از اجرای طرح تابستانی هفت‌سنگ برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان از ابتدای تابستان در استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۹۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح تابستانی هفت‌سنگ برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان

رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین ازاجرای طرح تابستانی هفت سنگ‌ جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان خبر داد.

زهرا دانسفهانی در خصوص اجرای طرح هفت سنگ گفت: ایجاد زیرساخت های مناسب و زمینه سازی جهت کشف و رشد استعدادها و خلاقیت دانش آموزان و اجرای هر چه بهتر اوقات فراغت، توجه به مسئله مهارت آموزی و مهارت های اجتماعی دانش آموزان و آماده سازی آن ها جهت زندگی در اجتماع و نیز بازار کار از مهمترین مواردی است که در کلاس‌ های اوقات فراغت باید مدنظر قرار گیرد. در این راستا سازمان دانش آموزی استان قزوین در نظر دارد پایگاه اوقات فراغت موسوم‌ به هفت سنگ (هیجان، فکر، تلاش، سلامتی، نشاط و گردشگری) را در قالب ۳محور فعالیت‌های تشکیلاتی، معرفتی و فرهنگی، فعالیت‌های فضای مجازی و پانا، فعالیت‌های اردویی و گردشگری برگزار کند.

وی بیان کرد: از جمله اهداف این برنامه می‌توان به این موارد اشاره کرد. استعدادیابی و شناخت ظرفیت های علمی، هنری و مهارتی دانش آموزان، آشنایی با طبیعت و پاسداشت محیط زیست، آشنایی با ابنیه ها و آثار فرهنگی و تاریخی، بسط و گسترش تربیت اجتماعی و سیاسی، ارتقاء سطح کیفی آموزش های مهارتی، معرفتی در دانش آموزان، غنی سازی اوقات فراغت در ایام تعطیلی مدارس و
برگزاری اردوها و سفرهای تربیتی از دیگر فعالیت های سازمان دانش آموزی است. در این خصوص اعزام مرحله دوم اردوی معرفتی و معنوی زیارت اولی ها به مشهد مقدس در تیرماه برای حداقل ۱۶۰ دانش آموز برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار