وزیر پیشنهادی صمت:

8 برنامه راهبردی ارئه کرده‌ا‌م و «ما می‌توانیم» را محقق می‌کنم

سال‌های سال است به عنوان معلم در حال تدریس هستم

تهران (پانا) - وزیر پیشنهادی صمت با بیان اینکه 8 برنامه راهبردی برای تصدی وزارت صمت ارائه کرده‌ است، گفت با برنامه‌های ارائه شده ‌‌«ما می‌توانیم» را محقق خواهیم کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۸۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
8 برنامه راهبردی ارئه کرده‌ا‌م  و «ما می‌توانیم» را محقق می‌کنم

عباس علی آبادی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در دفاع از برنامه‌های خود، اظهار کرد: 40 سال است که دشمن تلاش می‌کند القا کند که ما نمی‌توانیم اما با برنامه‌هایی که ارائه دادم ثابت خواهم کرد که «ما می‌توانیم» را محقق خواهیم کرد.

وی افزود: رزومه من توسط صدها مرکز بررسی و تایید شده و یکی از آن‌ها کمیسیون اقتصادی مجلس است. فارغ‌التحصیل دانشگاه صنعتی شریف در رشته مهندسی مکانیک هستم، عکس من در سرآمدان شریف چاپ شده است؛ کارشناسی ارشد خود را در رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه تهران دریافت کردم و همچنین مدرک دکترای خود را از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی دریافت کردم و سال‌هاست در دانشگاه تهران تدریس می‌کنم. سال‌های سال است به‌عنوان معلم در حال تدریس هستم. به‌عنوان عضو حقیقی شورای گسترش آموزش عالی و شورای عالی برنامه‌ریزی در وزارت علوم و تحقیقات فعالیت دارم‌، همچنین رئیس انجمن مهندسان مکانیک و برق آبی ایران هستم.

وی ضمن اشاره به بحث مناطق محروم نیز گفت: فعالیت‌هایی‌ در استان سیستان و بلوچستان و شهرستان‌های خاش، سراوان، زابل، کهک و خواجه احمد داشته‌ام. آخرین اقدام ما ایجاد نیروگاه بادی در زابل بود که برای اولین بار چاه نفتی را به کمک برادران و نمایندگان منطقه و با کمک وزارت نیرو توانستیم پتانسیل عظیم انرژی را در این منطقه ثابت کنیم.

وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه 8 برنامه راهبردی برای تصدی وزارت صمت ارائه کرده‌ام، گفت: در موسسه‌ای سال‌ها کار و آن را اداره کردم که با ده‌ها موسسه بین‌المللی کار می‌کنم، مپنا نه تنها ‌مورد توجه مقام معظم رهبری ‌بلکه صدها وزیر، رئیس‌جمهور و نخست وزیر از مپنا بازدید کردند و دفترچه و کتاب ارزشمندی از افتخارات جمهوری اسلامی را در آنجا ثبت کردند.

ادامه دارد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار