امام جمعه صفادشت در نخستین نشست کارگروه قرارگاه آینده‌ساز:

قرارگاه آینده‌سازان یک قرارگاه تربیتی برای ارتقای سطح علمی و فرهنگی نوجوانان است

ملارد(پانا) - امام جمعه صفادشت، قرارگاه آینده‌سازان را یک قرارگاه تربیتی دانست که در کنار این طرح می‌توان سطح علمی و فرهنگی‌‌ دانش‌‌آموزان را ارتقا داد.

کد مطلب: ۱۳۷۸۳۵۰
لینک کوتاه کپی شد
قرارگاه آینده‌سازان یک قرارگاه تربیتی برای ارتقای سطح علمی و فرهنگی نوجوانان است

مهدی خوبرو، امام جمعه صفادشت در اولین نشست کارگروه قرارگاه آینده‌سازان بیان کرد: امروزه اخلاق، رفتار و طرز فکر یک دانش‌‌آموز یکی از دغدغه‌های والدین شده و ما نمی‌‌توانیم نسبت به آنها بی‌تفاوت باشیم، منظور از قرارگاه آینده‌ساز یک عنوان و طرح کشوری است که این مسئله را درست می‌‌کند، قرارگاه آینده‌ساز یک قراری است که صادر شده و قرار است که با کمک شما آینده جوانان را بسازد.

امام جمعه صفادشت افزود: در تمام مدارس دانش‌‌آموزانی مذهبی و دینی هستند که از نظر مالی شاید مشکلاتی داشته باشند اما نمونه بارز یک دانش‌‌آموز خوب و موفق هستند، ما باید مراقب باشیم و نسبت به آنها مسئول هستیم تا این عده از دانش‌‌آموزان تحت تاثیر فضای مجازی و عده دیگری قرار نگیرند.

وی ادامه داد: قرارگاه آینده‌سازان یک قرارگاه تربیتی است که ما باید در کنار این بتوانیم سطح علمی و فرهنگی دانش‌‌آموزان را بالا ببریم، ما باید نگرانی دانش‌‌آموزان را برای آینده خودشان برطرف کنیم و به آنها کمک کنیم تا هدف اصلی و در واقع علاقه خود را پیدا کنند زیرا همین دانش‌‌آموزان هستند که می‌‌توانند آینده کشور را به بهترین شکل بسازند.

خوبرو خطاب به فرهنگیان گفت: شما فرهنگیان نسبت به دانش‌‌آموزان مسئول هستید، شما برخی از دانش‌‌آموزان را در آینده می‌‌بینید که گمراه و دچار انحرافی شدند اما عده‌‌ای دیگر را نیز می‌بینید که آینده درخشانی برای خود ساختند و به هدف اصلی خود رسیدند و آن زمان است که شما به چنین دانش‌‌آموزانی افتخار می‌‌کنید زیرا این دانش‌‌آموزان با کمک و هدایت شما به این مسیر خوب رسیدند و آینده خود را به بهترین شکل ساختند.

وی تصریح کرد: اگر یک دانش‌‌آموز موفق را دیدید که حائز مقام و رتبه است، اگر ما از ایشان حمایت نکنیم چه کسی این کار را می‌‌خواهد انجام دهد، حمایت از جوانان و نوجوانان وظیفه ما است و این حمایت ما باعث می‌‌شود آن دانش‌‌آموز بهتر و موفق‌تر از قبل باشد. امید است که بتوانیم با کمک یکدیگر این قرار را عملی کنیم و آینده خوبی را با کمک دانش‌‌آموزان برای کشورمان بسازیم.

دانش‌آموز خبرنگار: فاطمه نعمتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار