معاون سوادآموزی آموزش و پرورش آذربایجان‌ غربی:

21 هزار سوادآموز در آذربایجان‌ غربی در حال تحصیل هستند

ارومیه (پانا) - معاون سوادآموزی آموزش و پرورش آذربایجان‌ غربی گفت حدود ۱۴۰۰ کلاس در سال گذشته توسط آموزش‌دهندگان تشکیل شده است که تعداد ۲۱هزار نفر سوادآموز در این کلاس‌ها در حال تحصیل هستند.

کد مطلب: ۱۳۷۸۳۳۹
لینک کوتاه کپی شد
21 هزار سوادآموز در آذربایجان‌ غربی در حال تحصیل هستند

حسین حسن خانی، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در اولین جلسه گروه بهبود کیفیت و ستاد امتحانات سوادآموزی‌ گفت: طرح پالایش محور که بدنبال پالایش اطلاعات افراد بارگزاری شده در سامانه سوادآموزی است، یکی از طرح‌های اساسی و محوری سوادآموزی در راستای فعال‌سازی آموزش‌دهندگان غیرفعال به شمار می‌رود.

وی افراد بی‌سواد و کم سواد و فعال شدن آموزش‌دهندگان غیرفعال که متقاضی فعالیت در حوزه سوادآموزی هستند را از مزایای اجرای این طرح در سوادآموزی برشمرد.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان هدف از تشکیل ستاد امتحانات سوادآموزی را نظارت علمی و کارشناسانه بر روند برگزاری امتحانات، تصحیح اوراق و اعلام نتایج برشمرد و گفت: ستاد امتحانات با داشتن یک چنین نقش و جایگاه مهمی، در حقیقت ضامن صحت و سلامت برگزاری امتحانات سوادآموزی است.

وی با اشاره به این مطلب که حدود ۱۴۰۰ کلاس در سال گذشته توسط آموزش دهندگان تشکیل شده است گفت: حدودا تعداد ۲۱هزار نفر سوادآموز در این کلاسها در حال تحصیل هستند.

وی بیان کرد: تعداد 962 آموزش دهنده غیر فعال در سطح استان تاکنون مشغول طرح پالایش هستند که در صورت کسب امتیاز لازم فعال خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار