مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

اوقات فراغت باید در راستای اهداف سند تحول بنیادین و با تاکید بر مسائل تربیتی برگزار شود

نیشابور (پانا) - مدیر آموزش و پرورش نیشابور بیان کرد اوقات فراغت باید در راستای اهداف سند تحول بنیادین و با تاکید بر مسائل تربیتی برگزار شود.

کد مطلب: ۱۳۷۷۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد
اوقات فراغت باید در راستای اهداف سند تحول بنیادین و با تاکید بر مسائل تربیتی برگزار شود

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی فعالیت های اوقات فراغت آموزش و پرورش نیشابور با حضور اعضای ستاد اوقات فراغت در محل اتاق جلسات مدیریت آموزش و پرورش برگزار شد.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با تاکید بر اهمیت برنامه های اوقات فراغت، گفت: تمام طرح ها و برنامه های اوقات فراغت باید در قالب برنامه های تبیین شده برگزار و از موازی کاری پرهیز شود.

سید مهدی قاضی افزود: اوقات فراغت باید در راستای اهداف سند تحول بنیادین و با تاکید بر مسائل تربیتی برگزار و مسائلی از قبیل انتخاب مربیان جنس موافق، رعایت حجاب و موازین اسلامی، رعایت پوشش مناسب دانش آموزی مورد توجه قرار گرفته و از ظرفیت نهادهای مختلف جهت تشویق و ترغیب دانش آموزان به شرکت در این کلاس ها استفاده شود.

وی ادامه داد: نحوه دریافت هزینه های اوقات فراغت و پرداخت های حق الزحمه مربیان باید مطابق با قانون و از طریق حساب های تعریف شده زیر نظر ذی‌حسابی انجام شود.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور خاطرنشان کرد: استفاده از نیروهای آزاد با هماهنگی حراست انجام شود و از توانمندی نیروهای خرید خدمات و سرباز معلم نیز می توان در کلاس های اوقات فراغت استفاده کرد.

قاضی به بحث بیمه و سلامت دانش آموزان در این کلاس ها اشاره کرد و گفت: مباحث قرآنی، فرهنگی، هنری، استفاده از پتانسیل عظیم مساجد، اردوهای دانش آموزی، تبیین برنامه عملیاتی، آموزش مهارت ها، راه اندازی کارگاه های خیاطی و ورود به لباس فرم دانش آموزی، برنامه ریزی برای جشن های اعیاد قربان و غدیر و مراسمات عزاداری ماه محرم، فعال کردن طرح های جهادی به ویژه در زیباسازی مدارس، راه اندازی گروه سرود همگانی دانش آموزی اربعین در موکب سلسله الذهب کربلا و کاروان پیاده دانش آموزی نجف به کربلا مورد توجه قرار گیرد.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور در پایان اضافه کرد: برنامه افتتاحیه و اختتامیه باشکوه اوقات فراغت به صورت منسجم برگزار و ستاد اوقات فراغت با شور و اندیشه مضاعف، پویا و فعال کار خود را آغاز کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار