مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی:

فعالیت‌های تربیتی با محوریت دانش‌آموزی اثرگذاری ماندگاری دارند

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با اشاره به نقش فعالیت‌های تربیتی دانش‌آموزی در امر آموزش و پرورش، دولت را دولتی مردمی و پاسخگو عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۷۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت‌های تربیتی با محوریت دانش‌آموزی اثرگذاری ماندگاری دارند

حجت الاسلام والمسلمین علی پوررادی در اجلاس مشترک شورای معاونین و مدیران و روسای آموزش و پرورش نواحی و مناطق آذربایجان شرقی که در سالن کنفرانس تالار معلم تبریز برگزار شد، با اشاره به اهمیت فعالیت های علمی و تربیتی در رشد همه‌جانبه جامعه گفت: انتظار می رود تمرکز روی مسائل آموزشی باعث نشود از فعالیت های تربیتی و پرورشی که از اهمیت ویژه ای برخوردار است، غافل شویم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با یادآوری برگزاری میز خدمت همزمان با جریان سفر ریاست جمهوری به استان آذربایجان شرقی، افزود: یکی از شاخصه های اصلی دولت، همین پاسخگویی و در خدمت مردم بودن است و در تلاش هستیم علاوه بر میز ارتباطات مردمی که تا عصرگاه جمعه ۱۹ خردادماه برگزار خواهد شد، در طول ایام سال میزهای خدمت را در نقاط مختلف استان برگزار کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین پوررادی طی گزارشی از فعالیت های آموزش و پرورش استان، گفت: بعضی از برنامه ها و همایش ها بخاطر در محوریت قرار گرفتن دانش آموزان ماندگار هستند که از آن موارد می توان به جشن تکلیف پنج هزار نفری، جشن ده هزار نفری روزه اولی ها و محفل سراسری انس با قرآن کریم در مدارس استان اشاره کرد‌.

این مقام مسئول با اشاره به فعالیت های گسترده گرامیداشت هفته معلم افزود: برنامه های مختلفی در جهت تکریم مقام معلم برگزار شد که یکی از برنامه های شاخص این هفته تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی و حضور در جمع آنها بود‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار