رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران در گفت‌وگو با پانا پاسخ داد؛

گره مشکلات ترافیکی در پایتخت چگونه باز می‌شود؟

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت برای حل چالش‌های حوزه حمل و نقل به تصمیم‌گیری بزرگان حوزه مدیریت شهری و کشور نیاز است.

کد مطلب: ۱۳۷۷۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد
گره مشکلات ترافیکی در پایتخت چگونه باز می‌شود؟

سید جعفر تشکری هاشمی در گفت‌وگو با پانا درخصوص گلایه‌های اعضای شورای شهر تهران در حوزه کمبود ناوگان حمل‌ونقل عمومی گفت:‌ همانطور که همه اعضای شورای شهر معتقدند که تلاش بسیار خوبی در معاونت حمل‌ونقل و ترافیک در حال انجام است و من این را تایید می‌کنم که معاون و چند زیر مجموعه آن با تمام توانشان برای حل مشکلات حمل‌ونقلی پایتخت می‌جنگند.

وی ادامه داد: ابعاد مشکلات حوزه حمل‌و‌نقل بزرگتر از معاونت حمل‌ونقل است. وقتی یک مساله بزرگ را می‌خواهیم در یک واحد سازمانی حل‌وفصل کنیم، جواب نمی‌دهد. معاونت‌های مختلف شهری مانند معاونت مالی و اقتصادی شهر، سازمان سرمایه‌گذاری و شخص شهردار و رئیس شورای شهر باید به‌صورت هفتگی جلسه بگذارند تا گره‌های کار باز شود.

تشکری هاشمی با بیان اینکه حل چالش‌های حمل و نقلی تهران به تدبیر مدیران ارشد نیاز دارد، گفت:‌ اینکه بگوییم این سازمان یا نهاد همکاری نمی‌کند گزارش و خبر است که ما روزانه تعداد زیادی از این خبرها را در رسانه‌ها می‌بینیم درحالی که ما نیاز به تصمیم‌گیری داریم و بزرگان باید درکنار هم تصمیم نهایی را بگیرند که این خرید خارجی یا داخلی از شرکت مشخص با اعتبار مشخص و در مدت زمان معین انجام شود. متاسفانه ترس از تصمیم‌گیری آفت و بلایی است که ریشه بسیاری از مشکلات است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار