برتری سپاهان در آخرین دیدار مرحله مقدماتی جام باشگاه‌های آسیا

تهران (پانا) - تیم سپاهان ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی خود از مسابقات هندبال جام باشگاه‌های مردان آسیا مقابل نماینده عمان پیروز شد.

کد مطلب: ۱۳۷۷۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد
برتری سپاهان در آخرین دیدار مرحله مقدماتی جام باشگاه‌های آسیا

در چهارمین روز مسابقات هندبال جام باشگاه‌های هندبال مردان آسیا تیم سپاهان در آخرین دیدار خود از مرحله مقدماتی مقابل نماینده عمان به میدان رفت که این بازی با نتیجه ۳۲ بر ۲۴ پیروز شد.

در پایان این بازی محمدرضا اورعی به عنوان برترین بازیکن زمین معرفی شد.

بازیکنان وویوویچ در مرحله مقدماتی یک پیروزی مقابل الکاظمه کویت و یک شکست مقابل الریان قطر در کارنامه داشتند. این تیم فردا در دیدار پایانی مرحله مقدماتی خود باید به مصاف نماینده هند می‌رفت اما هند از ادامه مسابقات انصراف داد. در نتیجه تمامی نتایج تیم‌ها مقابل هند محاسبه نمی‌شود.

با توجه با شکست الریان قطر مقابل الکاظمه کویت در این روز شانس حضور سپاهان در نیمه نهایی کم‌تر شد. تنها یک دیدار دیگر در گروه A میان الریان قطر و نماینده عمان باقی مانده که فردا تکلیف تیم‌های صعود کننده به نیمه نهایی مشخص می‌شود.

فردا در پنجمین روز از مسابقات شاملی دیگر نماینده ایران نیز باید در آخرین دیدار مرحله گروهی از ساعت ۱۲:۰۰ به مصاف الدحیل قطر برود.

نتایج مسابقات چهارمین روز جام باشگاه‌های هندبال مردان آسیا، دوشنبه ۱۵ خرداد:

شاملی ایران ۳۳ - النجمه بحرین ۳۶

الدحیل قطر ۴۰ - جونیور چین ۲۶

تاشکند ازبکستان ۳۰ - الکویت کویت ۳۷

الریان قطر ۲۶ - الکاظمه کویت ۲۷

نماینده عمان ۲۴ - فولاد سپاهان ایران ۳۲

* برنامه روز پنجم جام باشگاه‌های آسیا سه‌شنبه ۱۶ خرداد:

الکویت کویت - جونیور چین ساعت ۱۰:۰۰

الدحیل قطر - شاملی ایران ساعت ۱۲:۰۰

الریان قطر - نماینده عمان ساعت ۱۴:۰۰

النجمه بحرین - تاشکند ازبکستان ساعت ۱۶:۰۰

فولاد سپاهان ایران - نماینده هند (برگزار نمی‌شود)

از هر گروه دو تیم به مرحله نیمه نهایی صعود خواهند کرد که دیدارهای این مرحله پنج‌شنبه(۱۸ خرداد) انجام می‌شود. مسابقات تعیین رتبه‌های پنجم تا دهم نیز جمعه ۱۹ خرداد انجام‌ می‌شود. شنبه ۲۰ خرداد نیز دیدار رده‌بندی و فینال انجام خواهد شد.

بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا به میزبانی اصفهان از ۱۱ خرداد آغاز و تا ۲۰ خرداد ادامه دارد. در این‌مسابقات ۱۱ تیم در دو گروه رقابت رقابت خواهند کرد و در پایان مرحله گروهی دو تیم نخست هر گروه به نیمه نهایی راه می‌یابند. ایران در این‌ مسابقات دو نماینده دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار