وزیر کشور در شهرستان ورامین عنوان کرد:

امروز دولت سیزدهم دستاوردهای بسیاری در دنیا دارد، که دشمنان نمی‌خواهند مردم از آنها آگاه شوند

ورامین(پانا) - وزیر کشور در مراسم بزرگداشت شصتمین سالگرد قیام خونین 15 خرداد ورامین گفت امروز دولت سیزدهم دستاوردهای بسیاری در دنیا داشته است که دشمنان نمی‌خواهند مردم از آنها آگاه شوند؛ دولتمردان با تمام وجود و با تلاش شبانه‌روزی و همراهی مردم قطعا مشکلات موجود را هم به پایان خواهند برد.

کد مطلب: ۱۳۷۷۲۲۸
لینک کوتاه کپی شد
امروز دولت سیزدهم دستاوردهای بسیاری در دنیا دارد، که دشمنان نمی‌خواهند مردم از آنها آگاه شوند

احمد وحیدی وزیر کشور همزمان با سالروز قیام خونین 15خرداد در جمع راهپیمایان ورامینی در مصلی صاحب‌الزمان شهرستان ورامین به سخنرانی پرداخت و گفت: ورامین نام آشنا و برجسته در آسمان انقلاب اسلامی است و در روزهای مورد هجمه به اسلام، شما مردم ورامین مردانه به میدان آمدید و نشان دادید پیوندتان به روحانیت یک پیوند همیشگی است.

وی افزود: شما مردم ورامین نشان دادید که در دفاع از حق از چیزی نمی‌هراسید و در روزگاری که رژیم فاسد و مستبد پهلوی فکر می کرد که باحمایت آمریکا و شوروی، می تواند علیه ایران توطئه کند، مردم ورامین جز از خدا نترسیدند و قسم خوردند که در دفاع از حق جان خود را هم فدا کنند که همان ایستگادگی و فداکاری موجب جرقه وقوع انقلاب اسلامی شد و پس از 44 سال از رحلت امام راحل عاشقانه در رکاب رهبر و انقلاب باشند.

وحیدی، بصیرت مردم ورامین را مثال‌زدنی دانست و اظهار کرد: رژیم پهلوی در تمامی حوزه ها وابسته بود و اقتصاد، صنعت و کشاورزی، فرهنگ آن تماما تحت فرمان غرب بود و از زنان ما تحت عنوان فرهنگ و هنر سو استفاده می شد.

وزیر کشور تلاش پهلوی برای جدا کردن روحانیت از مردم را یک ابزار ضددینی دانست و تصریح کرد: شاه فکر می کرد اگر روحانیت در میدان باشد هیچگاه نمی تواند ملت را در یوغ استعمار و استبداد خود در بیاورد و از این رو بنای خود را مبارزه با روحانیت و تشکیل جلسات مذهبی دانست و از این بابت به دستگیری و مقابله با روحانیت و مرجع دینی پرداخت.

وی گفت: زنان کشور ما اکنون در تمامی حوزه ها حضور دارند و سرآمد هستند آزادی آنها برای تلاش، عالم و دانشمند شدن یک تلاش در صحنه است و زنان و بانوان ما در یک مقام رفیع قرار دارند در حالیکه در تمدن منحط غربی زت له شده است و هویت او در حد یک کالا مورد خرید و فروش قرار می گیرد.

وحیدی تلاش دشمنان برای ترویج فساد را مانند قبل از انقلاب دانست و عنوان کرد: امروز دشمنان در فضای مجازی مترصد احیای فساد و بی بند و باری قبل از انقلاب هستند و باید بدانیم اگر کشور تمرکز خود در جهت مبارزه با فساد گذاشته است برای مصونیت زن و خانواده است و در غرب بنیان خانواده بر طریق فرهنگ نامشروع شکل گرفته است و مخالفت آنان با حجاب زن ایرانی و سرمایه گذاری روی ترویج بی حجابی بخاطر بی بنیان کردن ساختار خانواده ایرانی است. ملت مقتدر و با ایمان ایران طراحی دشمنان در جنگ ترکیبی را خنثی کردند و با اینکه شکست خوردند اما تلاش های آنان ادامه دارد و مطمئن باشید همانانی که در 15 خرداد سال 1342 آمدند بازهم خواهند امدند و اجازه نخواهند با تطهیر بازمانده ها و تفاله های پهلوی بار دیگر این افراد بر مسند این کشور جلوس کنند.

وزیر کشور حامیان تروریست ها را مدعی دلسوزی مردم ایران معرفی کرد و بیان کرد: منافقین و گروهک های تجزیه طلب مورد حمایت غرب هستند و در رسانه های خود اشک تمساح برای مردم می ریزند در حالیکه شاهد بودیم عامل کشتار و اغتشاش در کشور همین به اصطلاح دلسوزان بودند و فقط منافع خودشان بر منافع مردم ترجیح دارد.

وی با اشاره تلاش های دولت برای حل مشکلات معیشتی گفت: در همین دوران که سختی معیشت بر زندگی مردم تاثیر خود را گذاشته است، دولت دستاوردهای بسیاری داشته است و در بسیاری از موارد در دنیا رتبه داریم و دشمنان نمی خواهند اینها را مردم آگاه بشوند و بدانید دولتمردان با تمام وجود و با تلاش شبانه روزی و همراهی مردم قطعا این مشکلات را هم به پایان خواهند برد.

وزیر کشور در پایان به انتخابات سال جاری اشاره کرد و گفت: امسال انتخابات و آزمون بزرگی را در پیش داریم و دشمنان از هم اکنون برای پرشور نشدن انتخابات در تلاش هستند ولی مردم ما با بصیرت و لحظه شناسی خودشان از این کارزار بزرگ با حضور عظیم خودشان عبور خواهند کرد و باعث حیرت دشمنان خواهند شد.

دانش‌آموز خبرنگار : سیدمحمدطاها دلاوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار