در گفت‌وگو با پانا:

رضا نورمحمدی: پرسپولیس ثابت کرد که لایق قهرمانی است

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است سرخپوشان در دربی حذفی به حریف خود ثابت کردند که لیاقت قهرمانی دارند و حرف و حدیثی باقی نگذاشتند.

کد مطلب: ۱۳۷۶۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد
رضا نورمحمدی: پرسپولیس ثابت کرد که لایق قهرمانی است

رضا نورمحمدی در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی گفت:«بازی خیلی خوب و جذابی بود. این قدر که استقلالی ها ادعا می‌کردند که دوست دارند در فینال حذفی به پرسپولیس بخورند، دیدند که حق با چه تیمی بود. با حرف زدن نمی‌شود جام گرفت. پرسپولیس بدون حرف و حدیث این جام را گرفت و نشان داد که لایق قهرمانی است. از همان ابتدای بازی روی حریف برتری داشتیم. از خط دروازه بگیر تا حمله برتر بودیم و شایستگی خود را ثابت کردیم.»
وی افزود: «هر تیمی در آن لحظه آخر گل مساوی را می‌خورد و برد را از دست می‌داد، از لحاظ روحی روانی متلاشی می‌شد. اما این قدر تیم و بازیکنان به کارشان اعتقاد داشتند و از لحاظ روحی بالا بودند که بازهم ریتم خود را از دست ندادند. شروع وقت‌های اضافه هم به همان شکل تلاش کردند و اصلا دوست نداشتند که کار به پنالتی کشیده شود. این روحیه و انگیزه آن هم در آخر فصل ستودنی است و به بدنسازی خوب تیم برمی‌گردد.»
پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: «حرکت ابتدای بازی واقعا عجیب بود. اولین بار بود که چنین صحنه‌ای را دیدم. شاید به خیال خودشان می‌خواستند با دست ندادن از لحاظ روانی پرسپولیس را به هم بریزند اما این حرکت و دست ندادن دور از منش پهلوانی بود. دور از اخلاق بود و بی ادبی و توهین بود. شاید مربی شان به بازیکنان گفته بود که دست ندهند. در دنیا هم نظیر این حرکت را ندیدم. حتی ما که با عربستانی ها مشکل داشتیم هم ابتدای بازی دست می‌دادیم. فوتبال جنگ نیست. این حرکات به ضرر خودشان شد. هر ترفندی به کار گرفتند، نتوانستند ما را ببرند و ما جام را گرفتیم.»
رضا نورمحمدی گفت:«این همه مصاحبه علیه داور انجام دادند اما دیدید که قضاوت علیه ما بود. داور یک پنالتی ما را نگرفت. وقت اضافه‌ای هم که اعلام کرد، تمام شده بود و بعد از آن حریف گل مساوی را زد. این البته به نفع ما شد تا دیگر نگویند که داور به نفع پرسپولیس بود. همه بهانه‌هایشان از بین رفت. می‌توانستیم ۹۰ دقیقه برنده شویم. پرسپولیس نشان داد که انگیزه‌اش بیشتر از حریفش است. وقتی آن مصاحبه‌ها علیه بیرانوند انجام شد و این حرکت اول بازی را دیدند، بیشتر مصمم و متحد شدند تا برنده شویم. بیرانوند گلر تیم ملی است و اصلا این حرکات قشنگ نبود. اگر تیمی می‌خواهد جام بگیرد باید لیاقتش را در زمین نشان دهد نه اینکه فقط اتهام بزنند و توهین کنند. بیرانوند هم بازیکن بی‌تجربه‌ای نبود که اسیر این حواشی شود. حتی برای ما پنالتی نگرفتند، نیمکت ما شلوغ کاری نکرد.»
وی ادامه داد: «برعکس ساپینتو همه‌اش دنبال جار و جنجال بود. از اول فصل شلوغ کاری و پرخاشگری کرد تا امتیاز بگیرد. خیلی راحت از کنار این حرکاتش گذشتند. هر مربی دیگری بود، بارها محروم می‌شد. تیمی که شخصیت قهرمانی داشته باشد، فقط حرف نمی‌زند و عمل می‌کند. چنین حرکاتی نمی‌کند. بچه ها حتی در درگیری‌ها هم دخالت نکردند. انگیزه بالایی داشتیم. حریف با این حرکات شخصیتش را نشان داد. ما ۳ جام گرفتیم که حتی خودمان هم فکرش را نمی‌کردیم.»
پیشکسوت پرسپولیس افزود: «پرسپولیس در ۱۰ بازی اخیر شخصیتش را نشان داد. آنها بعد از باخت به سپاهان که اصلا مستحقش نبودند، تصمیم گرفتند که فقط ببرند. نه صحبتی در مورد داوری کردند و نه تیم حریف. همه بازی‌ها را بردیم و با شایستگی تمام قهرمان شدیم. این تیم باید تقویت شود. کار سختی برای فصل بعد در پیش داریم و باید در آسیا هم شرکت کنیم. بازیکنان ما عالی بودند و هر بازیکنی که وارد زمین شد حتی یک دقیقه، عالی و مثمر ثمربود و از جان مایه گذاشت.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار