در پی انتخاب وزیر وزارت آموزش و پرورش از سوی مجلس شورای اسلامی؛

پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به وزیر آموزش و پرورش

زنجان (پانا) - در پی انتخاب رضامراد صحرایی به عنوان وزیر آموزش و پرورش، علی اسماعیلی مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان در پیامی این انتخاب را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۳۷۵۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به وزیر آموزش و پرورش

متن این پیام به این شرح است: «با کمال مسرت، انتخاب شایسته جناب آقای رضامراد صحرایی به سمت وزیر محترم آموزش و پرورش را به نمایندگی از خانوادۀ بزرگ فرهنیگان استان زنجان، تبریک عرض می کنم. بی شک لیاقت و شایستگی مبتنی بر تجربیات و سوابق گران سنگ حضرتعالی، موجبات حسن اعتماد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در انتخاب شما به این مسئولیت خطیر را فراهم کرد که این حسن اعتماد، خود تبریکی مضاعف دارد.
رجاء واثق داریم به مدد الطاف الهی و توجهات ویژه حضرت صاحب الزمان (عج)، با شناخت عمیقی که از گذشته تاکنون از وضعیت نظام آموزشی کشور دارید و با پشتکار و جدیتی که در شما سراغ داریم، در راستای حل مسائل و مشکلات وزارت آموزش و پرورش و نیز تسهیل و تسریع در برنامه های در دست اقدام جنابعالی، اتفاقات مبارک و خجسته ای رقم خواهد خورد که موجبات رشد و بالندگی و ایجاد تغییرات شگرف و تحول آفرین را در وزارت آموزش و پرورش، در پی خواهد داشت. امید داریم تا این دوران برای نظام آموزش و پرورش کشور تداوم یابد.

اینجانب سربلندی و کسب توفیقات روزافزون برای تان در انجام این رسالت خطیر و مسئولیت بزرگ را از درگاه ایزد منان آرزومندم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار