یک عضو کمیسیون انرژی:

برای سفرهای مردم نیز سهمیه بنزین پیش‌بینی شود

تهران (پانا) - یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد سهمیه‌بندی بنزین پذیرفته می‌شود اما به این شیوه و بدون در نظر گرفتن بایدها برای ما قابل پذیرش نیست.

کد مطلب: ۱۳۷۵۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد
برای سفرهای مردم نیز سهمیه بنزین پیش‌بینی شود

به گزارش ایسنا، قاسم ساعدی با اشاره به اعلام مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی مبنی بر شارژ ۲۱۰ لیتری کارت های سوخت با سهمیه ۱۵۰ لیتر آزاد و ۶۰ لیتری سهمیه ای، بیان کرد: بنده از این تصمیم اطلاع دقیق تری ندارم. ممکن است که هیات رئیسه کمیسیون انرژی اطلاعی داشته باشند. اما بنده این موضوع را در نشست امروز کمیسیون انرژی مطرح می‌کنم. شرکت پالایش باید ضرورت سفرهای مردم به ویژه در ایام تابستان را در نظر بگیرد. اگر غیر از این سهمیه پیش بینی شده برای تامین سوخت مورد نیاز مردم برای سفر برنامه ای دیگر در دستور کار است باید به صورت شفاف به مردم اعلام شود.

وی اظهار کرد: ما در سهمیه بندی بنزین انتظار داریم شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی همه زوایا را مدنظر قرار دهد. اگر کسی قصد دارد از خوزستان به مشهد سفر کند با سهمیه ۱۵۰ لیتر آزاد و ۶۰ لیتر سهمیه‌ای نمی‌تواند. باید برای سفرهای مردم نیز سهمیه‌ای لحاظ شود. باید بر حسب نیاز مردم و در چارچوب منطق سهمیه بندی صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار