نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز؛:

تمام ادارات و نهادها برای برگزاری باشکوه جشن عید غدیر تلاش کنند

تبریز (پانا) - نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی بر برگزاری باشکوه جشن‌های عید غدیر خم در مساجد و محلات و مناطق مختلف استان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۵۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد
تمام ادارات و نهادها برای برگزاری باشکوه جشن عید غدیر تلاش کنند

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در یکصد و هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که در محل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد، گفت: جشن های غدیر با عزم و همت تمام نهادها و دستگاههای استان به صورت باشکوه برگزار شود و پس از روز مباهله عزاداری و استقبال از محرم آغاز گردد.

وی ادامه داد: با تاکید و پیگیری های انجام شده خوشبختانه در چند سال اخیر برگزاری عزاداری در ایام غدیر منتفی شده است.

وی از فرهنگ نادرست عزاداری در ایام عید غدیر انتقاد کرد و با تاکید بر اینکه عید غدیر یکی از بزرگترین اعیاد ماست خاطرنشان کرد: این اقدام، حرکت مناسبی نیست و همه عزاداری‌ها باید بعد از روز مباهله باشد تا جشن‌های عید غدیر به صورت باشکوه برگزار شده و پس از آن، عزاداری‌های استقبال از محرم آغاز شود.

وی اذعان کرد: بنیاد بین المللی غدیر در چند سال اخیر اقدامات مناسبی را انجام داده اما برگزاری آیین های عید غدیر تنها وظیفه بنیاد غدیر نیست و همه باید پای کار باشند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز همچنین از ادارات و نهادها خواست تا آیین های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) را به صورت باشکوه برگزار کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار