در هزاره سوم هم تیم بیرون می‌کشند!

تهران (پانا) - یکی از دیدارهای هفته پایانی لیگ یک نیمه‌تمام ماند. بازی پارس جنوبی جم با شهرداری آستارا که با نتیجه دو بر یک به سود تیم مهمان در جریان بود.

کد مطلب: ۱۳۷۴۸۷۷
لینک کوتاه کپی شد
در هزاره سوم هم تیم بیرون می‌کشند!

در دقیقه ۷۸ داور وسط یک ضربه پنالتی به سود پارس جنوبی اعلام کرد. اعضای تیم شهرداری آستارا اعتراض شدیدی به تصمیم داور وسط داشتند و در نهایت محسن بنگر، سرمربی این تیم، اجازه ورود بازیکنانش به زمین را نداد! بنگر تیم خود را از زمین بیرون کشید و به اخطارهای داور وسط مبنی بر حضور در زمین هم پاسخ مثبت نداد. در نهایت داور وسط توپ را برداشت و زمین را ترک کرد.

نتیجه این بازی بدون شک ۳-۰ به سود تیم پارس جنوبی جم اعلام خواهد شد و محرومیت سنگینی هم برای محسن بنگر در نظر گرفته خواهد شد. خب همین؟ شاید بگویند که مگر از دست قانون دیگر چه کاری برمی‌آید اما چرا باید بنشینیم و اتفاقی بیافتد تا منتظر قانون شویم؟ اصولا اگر از دست قانون کاری برمی‌آمد که تا الان نباید در دنیا مجرم و جرمی باقی می‌ماند.

تمام باشگاه‌های ما پیشوند فرهنگی دارند و تنها کاری که در این فوتبال نمی‌شود کار فرهنگی است! وقتی تمام تصمیمات در قهوه‌خانه‌ها باشد و بوقچی و بیلبورد خالکوبی همه‌کاره، بهتر از این نمی‌شود اما فقط یک چیز خیلی آزاردهنده است؛ این‌که وقتی با هرکدام این افرادِ نشسته بر سر سفره میلیاردی فوتبال حرف می‌زنی از شدت مدرنیته به گرد پایشان نمی‌رسی و گواردیولا را هم قبول ندارند! اما در عمل...

این رفتار در فوتبال حرفه‌ای که هیچ، در محلات بورکینافاسو و روستاهای آمازون هم دیگر منسوخ شده اما اینجا هنوز کاربرد دارد! ظاهر فوتبال ما رخ لامبورگینی است و موتورمان گازی براوو! قیافه بکام و تام کروز اما بدن آتقی! بازیکنان و کادر فنی تیم شهرداری آستارا هنگامی که داور زمین بازی را ترک می‌کرد با دست زدن برای داوران، آن‌ها را تمسخر کردند! کت و شلوار جورجو آرمانی بر تن فقر فرهنگی...

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار