حریف دست و پا بسته‌ای برای پرسپولیس نیستیم

تهران (پانا) - مربی تیم فوتبال هوادار با بیان اینکه بازیکنانش انگیزه بالایی برای دیدار برابر پرسپولیس دارند گفت این تیم به دنبال این است تا بتواند به فینال جام حذفی صعود کند.

کد مطلب: ۱۳۷۴۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
حریف دست و پا بسته‌ای برای پرسپولیس نیستیم

به گزارش مهر ، شاهرخ بیانی در خصوص دیدار روز پنجشنبه ۴ خرداد تیمش برابر پرسپولیس تهران گفت: بازی سختی در پیش داریم. پرسپولیس قهرمان لیگ شده و حالا با روحیه ای بالا به مصاف ما خواهد آمد. البته تیم ما هم دست و پا بسته نیست. اعتماد به نفس بالایی داریم و تلاش می کنیم یک بازی خوب را مقابل پرسپولیس انجام دهیم.

وی ادامه داد: باید بپذیریم شرایط دو تیم از هر لحاظ قابل قیاس نیست. بودجه آنها با ما تفاوت های بسیاری دارد. آنها بهترین ها را به خدمت گرفته اند اما بازیکنان ما هم انگیزه های بالایی دارند و به دنبال این هستیم تا بتوانیم در نیمه نهایی جام حذفی شگفتی سازی کنیم.

مربی هوادار خاطرنشان کرد: بازیکنان حریف را به خوبی می شناسیم. کادر فنی و خصوصا سرمربی تیم آنالیز قوی ای از تیم حریف داشته. نقاط ضعفش را به خوبی می شناسیم و به دنبال این هستیم تا به شناختی که از نقاط ضعف حریف داریم بتوانیم این دیدار را با موفقیت به پایان برسانیم.

بیانی در پاسخ به این پرسش که لیگ بیست و دوم را چگونه ارزیابی کرده و فکر می کنید پیشرفتی در لیگ بیست و دوم وجود داشته است یاخیر گفت: از لحاظ امکانات و سخت افزار هیچ پیشرفتی نداشته ایم. متاسفانه نه زمین های خوبی داریم، نه امکانات بالایی و نه توانسته ایم این امکانات حداقلی را به حداکثر برسانیم تا بتوانیم در لیگ مان بازیهای خوبی به نمایش بگذاریم.

وی افزود: استقلال و پرسپولیس که بهترین های فوتبال ایران هستند و به قولی سرمایه های اصلی فوتبال کشور محسوب می شوند همچنان از داشتن حداقل امکانات محروم هستند و این نشان می دهد که در این زمینه ها موفق نبوده ایم. پول ها بین همه تیم ها تقسیم نمی شود. یک تیم بودجه بسیار بالایی دارد و برخی تیم ها تمام بودجه شان معادل قرارداد یک بازیکن تیم های متمول است.

بیانی گفت: در لیگ امسال شاهد فقر گلزنی بودیم. آقای گل فوتبالمان تنها ۱۳ گل به ثمر رساند و این نشان می دهد که برخی تیم ها اصلا مهاجم ندارند و بعضی تیم های پولدار تمامی مهاجمان را می خرند و از آنها استفاده نمی کنند و همین مسئله باعث شده تا برخی مهاجمان فقط به خاطر پول به تیم های بزرگ بروند و حتی اگر بازی هم نکنند برای آنها مشکلی وجود ندارد.

مربی هوادار تصریح کرد: یک ایراد بزرگی که چندین سال است به لیگ ما وارد می شود ندیدن پدیده ها است. امسال هم هیچ بازیکن شاخصی در لیگ وجود نداشت که بتوان از آن به عنوان پدیده یاد کرد و این نشان می دهد که در بحث بازیکن سازی و تیم های پایه هم دچار ضعف های شدید بوده ایم.

وی در خصوص عدم قهرمانی استقلال هم گفت: مدیریت غلط، بزرگترین مشکل استقلال بود. ضربه ای که این اتفاق به استقلال زد این تیم را از قهرمانی دور کرد ضمن اینکه مسائل مالی، اشتباهات داوری و اتفاقات دیگر دست به دست هم داد تا استقلال به قهرمانی دست پیدا نکند. مدیریت ناتوان، دروغگویی های زیاد، عدم انجام تعهدات و صادق نبودن با کادر فنی و بازیکنان دست به دست هم داد تا استقلال نتواند این فصل، جام را بالای سر ببرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار