مدیر کل ارتباطات و هماهنگی امور قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

قرآن کتاب سعادت بشر است

مشهد (پانا) - مدیر کل ارتباطات و هماهنگی امور قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت، قرآن کتاب سعادت بشر است. قرآن فقط برای سعادت آخرت نیست، سعادت دنیا را هم قرآن تأمین می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۷۳۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد
قرآن کتاب سعادت بشر است

مهدی شجاع، مدیر کل ارتباطات و هماهنگی امور قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هجدهمین دوره مسابقات استان خراسان رضوی رشد بسیار خوبی داشت و سطح تلاوت ها و قرائت ها و بحث حفظی دانش آموزان و همکاران سطح بسیار بالا و گسترده ای داشت.

وی ادامه داد: هر چه فضای رقابت بیشتر باشد فضای بانشاطی بین همه حاکم می شود و این فضای رقابت و نشاط و همدلی و هماهنگی با هم می تواند در قرآنی شدن دانش آموزان و همکاران بیشتر تاثیر داشته باشد.

ریحانه زهرا شجاع، فرزند مهدی شجاع مدیر کل ارتباطات و هماهنگی امور قرآن و عترت وزارت کشور که در مسابقات دانش آموزی شرکت کرده بود در رشته قرائت مقام اول را کسب کرد.

در ادامه حامد صابری، کارشناس قرآن وزارت آموزش و پرورش کشور گفت: همه ما باید با قرآن بیشتر اُنس بگیریم. آنچه که من تأکید می‌کنم این است که با قرآن بیشتر اُنس بگیریم. این ذکر الهی است که اگر برای ما حاصل شود، مسلما وقت هدایت قرآنی هم برای ما آسان‌تر می شود.

وی ادامه داد: هر چه معلمان ما در این گام قوی تر باشند و سطح مسابقات فرهنگیان بالاتر برگزار شود تاثیر آن بر روی دانش آموزان برای روند و رشد آنها تاثیر بسزایی خواهد داشت و سطح مسابقات بسیار عالی و شرکت کنندگان بسیار قوی حاضر شدند و حتی تعداد شرکت کنندگان، تنوع رشته ها نسبت به سال های گذشته بسیار عالی بود.

دانش آموز خبرنگار:حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار