مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد:

جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دوران کنونی، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است

ملارد (پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد در تجلیل از کارشناس روابط عمومی این اداره، جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و دوران کنونی را حائز اهمیت و ویژه عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۲۷۶۳
لینک کوتاه کپی شد
جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دوران کنونی، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است

به مناسبت ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، طی مراسمی از علیرضا اکسون، مسئول اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش این شهرستان تجلیل شد.

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش ملارد در حاشیه این تجلیل گفت: تبیین، اطلاع‌رسانی و اقناع افکار عمومی از وظایف کلیدی روابط عمومی‌ها است و در حوزه آموزش و پرورش، مخاطبان بخش اعظم جامعه را تشکیل می‌دهند.

وی با بیان این موضوع که جایگاه روابط ‌‌عمومی در عصر ارتباطات و در دوران کنونی، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: در فضای رسانه‌ای امروز که دشمن تمام توان خود را برای تشویش اذهان و جنگ رسانه‌ای استفاده می‌کند، روابط عمومی‌ها در خط مقدم این جنگ با تمام توان گام برداشته‌اند.

این مقام مسئول افزود: روابط‌عمومی‌ها در واقع نقش مشاور سازمان را دارند. در مناسبات انسانی سازمان با بیرون، روابط عمومی بعنوان مشاور ایفای نقش می‌کند. روابط عمومی مسئول برقراری یک سری ارتباط دوطرفه بین سازمان و عامه مردم است و به ایجاد تأثیر خاص در آگاهی‌ها، عقاید، نگرش‌ها و رفتارها در درون یا برون سازمان اقدام می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار