رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی خبر داد:

برگزاری کارگاه دانش‌افزایی بسکتبال ویژه ۴۰ نفر از معلمان تربیت‌بدنی کشور

تهران (پانا) - رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی از برگزاری کارگاه دانش‌افزایی بسکتبال ویژه ۴۰ نفر از معلمان تربیت‌بدنی کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۲۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه دانش‌افزایی بسکتبال ویژه ۴۰ نفر از معلمان تربیت‌بدنی کشور

به گزارش روابط عمومی معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش؛ حسین بابویی با اشاره به جزئیات برگزاری کارگاه دانش‌افزایی بسکتبال ویژه ۴۰ نفر از معلمان تربیت بدنی کشور اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم و اصلی فدراسیون ورزش دانش‌آموزی در سال تحصیلی ۱۴۰۲ -۱۴۰۱ توانمندسازی نیروهای انسانی مورد نیاز حوزه مسابقات ورزشی آموزشگاهی بوده است.

وی افزود: یکی از نیازهای فدراسیون، ضرورت تربیت داور و مربی جدید و همچنین ارتقا و به‌روزآوری اطلاعات نیروهای باتجربه است لذا در ماه جاری اقدام به تشکیل برگزاری کارگاه دانش‌افزایی بسکتبال ویژه ۴۰ نفر از معلمان تربیت بدنی برجسته کشور در محل اردوگاه شهید باهنر تهران کردیم.

رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی خاطرنشان کرد: در این راستا از استان‌های سراسر کشور درخواست کردیم نفرات حائز شرایط جهت حضور در این کارگاه توجیهی جهت دریافت و آموزش آخرین دستاوردهای مربیگری بسکتبال را به این فدراسیون معرفی کنند.

بابویی اضافه کرد: اطلاعات این افراد در بانک اطلاعاتی انجمن بسکتبال کشور درج خواهد شد تا با هماهنگی و همکاری معاونین محترم تربیت‌بدنی و سلامت استان‌ها، فعالیت این عزیزان و کم و کیف ارائه خدماتشان به دانش‌آموزان در طی سال رصد شود.

وی در پایان از برنامه‌ریزی برای برگزاری این دوره توجیهی ویژه افراد در رشته‌های مختلف دیگر خبر داد که به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار