نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال:

انتخاب هتل تیم ملی فوتبال در جام ملت‌ها نهایی نشده است

تهران (پانا) - نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال، انتخاب نهایی هتل تیم ملی در جام‌ ملت‌های آسیا را تکذیب کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۱۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد
انتخاب هتل تیم ملی فوتبال در جام ملت‌ها نهایی نشده است

به گزارش ایرنا، قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا در حالی روز پنج‌شنبه هفته گذشته در دوحه برگزار شد که در حاشیه این مراسم، گفته شد که مسئولان فدراسیون فوتبال، هتل الریان را مانند جام‌جهانی به عنوان هتل محل اقامت تیم ملی در جام ملت‌ها انتخاب کرده‌اند.

حرف و حدیث‌ها درباره هتل محل اقامت تیم ملی، واکنش مهدی محمدنبی، نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال را به همراه داشت. نبی در خصوص اقدامات صورت‌گرفته برای اقامت تیم ملی فوتبال در دوحه گفت: با توجه به جلساتی که با مهدی تاج (رئیس فدراسیون) و امیر قلعه‌نویی (سرمربی تیم ملی) داشتیم، مسیر آمادگی تیم ملی، اردوها و دیدارهای تدارکاتی و شرکت در تورنمنت‌های مختلف را مد نظر داریم تا تیم ملی با قدرت هرچه بیشتر در جام ملت‌های آسیا حاضر شود.

محمدنبی در خصوص بررسی شرایط، محل اقامت و تمرینات و امکانات مد نظر برای تیم ملی فوتبال ایران در دوحه گفت: با توجه به فرصتی که در اختیار داشتیم از هتل‌هایی که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای اقامت تیم ملی ایران معرفی کرد، بازدید کردیم. نهایتا ۵ گزینه را در اختیار داریم. هنوز موردی را قطعی نکرده‌ایم تا مسیر اداری و قانونی صورت پذیرد. محل تمرین باید نزدیک هتل باشد که بتوانیم از حداکثر و حداقل زمان، بهترین استفاده را داشته باشیم.

وی گفت: این گمانه‌زنی‌هایی که در خصوص محل اقامت تیم‌ها صورت گرفته و اسامی که عنوان شده، هنوز نهایی نیست و امیدواریم بهترین هتلی که در نزدیکی محل تمرین مناسب برای تمرینات بازیکنان تیم ملی ایران باشد را در اختیار داشته باشیم. همچنین نکات و موضوعات مورد نظر سرمربی تیم در بخش استاندارد تمرینات تیم ملی نیز مد نظر است و نهایتا اعلام خواهیم کرد که با کدام هتل به توافق خواهیم رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار