روایت میدان؛ جهاد تبیین

تهران (پانا) - نمایشگاه تبیینی با عنوان «روایت میدان»به همت سربازان گمنام امام زمان(عج) وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران به منظور آشکار شدن بیش از پیش توطئه‌های بدخواهان نظام اسلامی برای بازدید عموم مردم برپا شده است.

کد مطلب: ۱۳۷۰۸۵۸
لینک کوتاه کپی شد
روایت میدان؛ جهاد تبیین

"روایت میدان" نام نمایشگاهی میدانی است که با رویکرد تبیین پشت‌پرده اغتشاشات سال 1401 و اقدامات صورت گرفته توسط وزارت اطلاعات در مقابله با توطئه‌های دشمنان و سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه در ایام گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات آغاز به‌کار کرد و تا پایان اردیبهشت ماه نیز فعالیت خود را ادامه خواهد داد.

در این نمایشگاه که در راستای «جهاد تبیین» و بیان اقدامات صورت گرفته برپا شده است، تعدادی از اسناد و مدارک مربوط به اقدامات دشمنان، گروهک‌های تروریستی و نهادهای وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه در طی اغتشاشات پاییز ۱۴۰۱ و همچنین اقدامات پیشینی آنها برای نخستین‌بار به نمایش درآمده است.

نمایشگاه تبیینی روایت میدان که در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برپا شده است هر روزه در دو نوبت صبح از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصر از ساعت ۱۴ تا ۱۷ پذیرای بازدیدکنندگان به‌خصوص قشر دانش‌آموز است.

این نمایشگاه به آگاهی ما اضافه کرد

ک دانش آموز در بازدید از این نمایشگاه به پانا گفت: «موضوع این نمایشگاه در مورد شورش‌هایی بود که طی چند ماه اخیر اتفاق افتاده بود.»

وی با بیان اینکه محتوای نمایشگاه به‌خصوص قسمت‌هایی که به‌صورت فیلم نمایش داده شد خیلی مفید بود، اظهار کرد: «برگزاری این نمایشگاه برای اقشار مختلف مردم و گروه‌ها در محافل مختلف کاملا تاثیرگذار است. معمولا این فیلم‌ها و صحبت‌هایی که در نمایشگاه پخش شد به نوعی در تلویزیون هم به صورت کوتاه پخش شده بود اما بخش‌هایی هم بود که به آگاهی ما اضافه کرد.»

خیلی مهم است که در جنگ رسانه‌ای بتوانیم اطلاعات به‌روز و صحیح در اختیار عموم مردم قرار دهیم

دانش آموز دیگری به پانا گفت: «موضوع این نمایشگاه بیشتر در خصوص جهاد تبیین و وقایعی که در جامعه اتفاق می‌افتد از جمله جنگ رسانه‌ای بود. خیلی مهم است که ما در جنگ رسانه‌ای بتوانیم مردم را روشن کرده و اطلاعات به‌روز و صحیح در اختیار آن‌ها قرار دهیم و بتوانیم روایتگر باشیم و جنگ رسانه‌ای را پشت سر گذاریم.»

وی افزود: «قطعا ارائه این نمایشگاه برای اقشار مختلف در محافل گوناگون از جمله مساجد، مدارس، دانشگاه‌ها و... تاثیرگذار است. عموم مردم شاید خیلی با این اطلاعات و دست‌های پشت پرده که آشکار نیست، آشنایی ندارند و خیلی از افرادی که شاید در اغتشاشات هم شرکت کنند ناشی از عدم آگاهی‌شان باشد که برگزاری چنین نمایشگاه‌ها در محله‌های عمومی که خانواده‌ها و مردم عادی جامعه هستند می‌تواند کمک کند در این حوزه و باعث جلوگیری از نحرافات شود.»

این نمایشگاه که به همت سربازان گمنام امام زمان(عج) برگزار شده تا پایان اردیبهشت در مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران دایر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار