مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵:

برپایی نمایشگاه اقوام و گردشگری یکی از ظرفیت‌های بزرگ تقویت هویت ملی است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵؛ برپایی نمایشگاه اقوام و گردشگری در منطقه را یکی از ظرفیت‌های بزرگ تقویت هویت ملی برای دانش‌آموزان دانست.

کد مطلب: ۱۳۷۰۶۳۲
لینک کوتاه کپی شد
برپایی نمایشگاه اقوام و گردشگری یکی از ظرفیت‌های بزرگ تقویت هویت ملی است

از جمله وظایف تعلیم و تربیت آشنا کردن دانش آموزان با کشور عزیزمان ایران و معرفی استان‌ها و شهرهای مختلف کشور و نیز آداب، رسوم، مفاخر، صنایع دستی، اماکن دیدنی آنها است.

به همین منظور نمایشگاه گردشگری و اقوام به میزبانی آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران و با مشارکت مدیران مدارس و دانش آموزان در کانون فرهنگی، تربیتی روح اله(ره) منطقه۵ و با حضور محسن مطلبی؛ مدیر منطقه، محمد تاجیک؛ بخشدار بخش کن، هما حاجتی؛ رئیس اداره سلامت و تندرستی شهر تهران و شورای معاونین منطقه افتتاح شد.

محسن مطلبی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵، نمایشگاه اقوام را یکی از ظرفیت های بزرگ تقویت هویت ملی فرزندان عزیز این انقلاب و این نظام دانست و افزود: ما باید با برنامه ریزی صحیح، نظام های مهم فرهنگی _ تمدنی و خرده فرهنگ‌ها و آداب و رسوم و زیست بوم های مختلف را ترویج و تبلیغ کنیم که این خود در تقویت هویت ملی، مذهبی و دینی فرزندان این آب و خاک اثرگذار خواهد بود.

محمد تاجیک؛ بخشدار بخش کن، ضمن قدردانی از زحمات مدیر و معاونین منطقه و مدیران و معلمان و دانش آموزان مدارس جهت برپایی نمایشگاه اقوام، نمایشگاه را بسیار پر محتوا ارزیابی کرد و گفت: برپایی این نمایشگاه سبب شد تا دانش آموزان با استان های مختلف و آداب و رسوم آنها آشنا شوند.

گفتنی است این نمایشگاه که هم زمان با بزرگداشت مقام معلم به مدت ۴ روزز از 16 تا ۲۰ اردیبهشت ماه داشت.

همچنین این نمایشگاه علاوه بر خلق مناظر چشم نواز و دیدنی، به ساحت سیاسی _ اعتقادی و اقتصادی _کارآفرینی پرداخته است و هر غرفه مربوط به یک استان و توسط یک مدرسه برپا شده است که این غرفه ها با تصاویر شهدای هر استان مزین شده است.

در طی بازدید مدیر و معاونین منطقه 5 در افتتاحیه، هر غرفه با غذاهای خاص محلی خود، پذیرای مهمانان بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار