مدیر آموزش و پرورش کلات:

شعر وسیله‌ای برای انتقال پیام عشق، صلح، دوستی،اعتراض و آگاهی‌بخشی در جامعه است

کلات (پانا) - مدیر آموزش و پرورش کلات عنوان کرد شعر وسیله‌ای برای انتقال پیام عشق، صلح، دوستی،اعتراض و آگاهی‌بخشی در جامعه است.

کد مطلب: ۱۳۶۹۵۳۸
لینک کوتاه کپی شد
شعر وسیله‌ای برای انتقال پیام عشق، صلح، دوستی،اعتراض و آگاهی‌بخشی در جامعه است

با حضور حضرت حجت الاسلام والمسلمین محسن تسلیخ امام‌جمعه شهرستان،رمضان پروانه مدیر دستگاه تعلیم و تربیت به همراه معاونین و همکاران اداری این مدیریت،مرتضی زواریان معاون سیاسی ،اجتماعی و امنیتی فرمانداری، محمد پیرزاده رییس شورای شهر کلات،صفر علی داوری رییس اداره ارشاد اسلامی، جمعی از مسئولین،دانش آموزان،فرهنگیان،اولیا،شاعران و هنرمندان برجسته شهرستان کلات"مراسم شب شعر سفیران هدایت"در محل مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان کلات برگزار شد.

رمضان پروانه در این مراسم ضمن تقدیر از حضور پرشور دانش آموزان و میهمانان در مراسم و گرامیداشت یاد و خاطره شهد،امام شهدا بویژه علامه شهید مرتضی مطهری،یکی از ابزار مهم یادگیری را شعر دانست و تشریح کرد:شعر تاثیر مستقیمی بر روح و روان هر شخصی دارد.شعر وسیله ای برای انتقال پیام عشق،صلح، دوستی،اعتراض و آگاهی بخشی در جامعه است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان در ادامه شعر را موجب بروز خلاقیت ها پنداشت و افزود: انسان‌های خلاق احساسات و خلاقیت های خود‌ را با شعر بیان می کنند و گنجینه لغات با شعر افزایش پیدا می کند.

این‌ مقام‌مسئول گفت:برای شعر گفتن نیازمند گنجینه لغات قوی هستیم ،هر شعری انتقال دهنده پیامی است، امیدواریم اشعاری که سروده می شود اثرگذاری لازم را داشته باشند.

وی تشریح کرد: یکی از زیباترین برنامه هایی که در صدا و سیما همواره پخش می شود ،دیدار شعرا با مقام معظم رهبری است،مقام معظم رهبری در یکی‌از برنامه های مشاعره، خطاب به یکی از شاعران بیان کردند یک ساعت سخنرانی بنده را در چند بیت شعر خود بیان کردید و این تاثیری است که شعر بر مخاطب خود دارد. شما دانش آموزان عزیز باید بتوانید در پایان دوران تحصیلی اشعار بسیاری را بیاموزید، در خواندن شعر و حفظ آن کوشا باشید چرا که شعر بر زندگی شما عزیزان قطعا تاثیرگذار است.

در این برنامه که با همکاری آموزش و پرورش و اداره ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد،سخنرانی امام‌ جمعه شهرستان ،خواندن شعر حماسی،نمایش صحنه ای،اهدای جایزه به شاعران و... از برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار